Ontharen met lichtflitsen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

santie

Ontharen met lichtflitsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 13:36

Wie heeft er ervaring met het thuis ontharen met lichtflitsten. Bij blokker is nu een Silk'n Glide in de aanbieding en het lijkt erg interessant, maar is het dat ook???

Graag ervaringen...

Cocodox

Re: Ontharen met lichtflitsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:38

Ik volg even. Hoe duur is hij nu? :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:39

Ik heb professioneel laten flitsen bij een vrij bekend bedrijf dat ontharen voor 1 euro per flits aanbiedt. Dat was dus door middel van IPL flitsen. Zolang ik de behandelingen deed ging het okee, zag ik steeds minder haar. Maar het is dus volle bak teruggekomen, ik heb dus geen permanent resultaat, maar er is ook niet minder haar teruggekomen, het groeit niet minder snel... En dat was dan een professioneel apparaat, aan zo'n relatief goedkoop ding van Blokker zou ik mn geld niet uitgeven :n

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:39

Ik volg dit even.
Ik gebruik zelf altijd een epilady, maar dat was even doorbijten, haha! Ik krijg nog steeds rode puntjes van elke haar die uitgetrokken is. S ochtends epileren en dan een half uurtje later een jurkje aan willen is geen optie, dus ik moet dat altijd een beetje plannen.
Ik scheer niet, omdat mijn huid ontzettend droog en gevoelig is.

Vroeg me af hoe dit zit met ontharen doo lichtflitsen en hoe gaat dat met een zeer gevoelige en droge huid?

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 13:39

Suzz14 schreef:
Ik volg even. Hoe duur is hij nu? :)

€ 119,-

Bij mij is scheren, harsen en epileren ook een drama, vandaar mijn intresse.
Laatst bijgewerkt door santie op 16-06-14 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:40

Mars schreef:
Ik heb professioneel laten flitsen bij een vrij bekend bedrijf dat ontharen voor 1 euro per flits aanbiedt. Dat was dus door middel van IPL flitsen. Zolang ik de behandelingen deed ging het okee, zag ik steeds minder haar. Maar het is dus volle bak teruggekomen, ik heb dus geen permanent resultaat, maar er is ook niet minder haar teruggekomen, het groeit niet minder snel... En dat was dan een professioneel apparaat, aan zo'n relatief goedkoop ding van Blokker zou ik mn geld niet uitgeven :n

Misschien een domme vraag, maar hoeveel flitsen had je nodig?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:41

Ik heb de philips luminea, die is wel 450 ongeveer.
Daar ben ik erg tevreden van, het toestel van de blokker heb ik natuurlijk geen ervaring mee.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:42

oei, daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe permanent is permanent? Ik heb staan twijfelen en toch maar weer een silk-epil gekocht.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:42

Destination schreef:
Mars schreef:

Misschien een domme vraag, maar hoeveel flitsen had je nodig?

Pfoe, dat weet ik niet meer precies, het is al even terug.
Ik liet mn oksels behandelen en volgens mij was ik 15-20 euro per behandeling kwijt. Dus 8-10 flitsen per kant.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:43

ChristaMoor schreef:
oei, daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe permanent is permanent? Ik heb staan twijfelen en toch maar weer een silk-epil gekocht.

Volgens mij zijn de huishoudtoestellen nooit permanent, je moet het nog steeds onderhouden.
Ik heb wel dat er veel minder haren terugkomen als ik het niet onderhoud, maar ze komen wel terug.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 13:43

Het haar mag best na een tijdje weer terug komen, zolang het maar geen stoppels zijn. Daar heb ik altijd zo'n last van.

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:43

Ik heb gehoord van iemand die bij de Blokker werkt, dat ze er best wat klachten over gehad hebben.
Wij waren namelijk ook aan het twijfelen om er eentje te kopen maar hebben het uiteindelijk niet gedaan.
Die lampjes die de flits geven gaan namelijk maar een paar keer mee, en dan moet je al nieuwe kopen.
En deze zijn best wel duur..

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:22

Mijn moeder en ik zitten er ook aan te denken hem te kopen, het lijkt me heel handig. Ik blijf ook even volgen.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:27

Heb er eentje thuis, de haargroei wordt wel minder, maar echt "haarloos' nee, dus nu gewoon weer met scheermes in de weer.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:42

Dan hou ik het denk ik gewoon bij een epilator. Ideaal! Moet alleen een nieuwe, dus nu nog even uitzoeken welke fijn is. De mijne is uit het jaar 0:p

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 06:53

Op de site van Kassa staan ook ervaringen en tips. Had er laatst iets in een uitzending over gezien, zou eerst even daar spieken.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 08:23

Makro heeft er ook een in de aanbieding. Hoe die heet weet ik niet.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:53

Ik heb die van phillips. Ze hebben sinds kort een kleinere (goedkopere) versie:

http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/scher ... tAodnFEA1A

Ik heb het apparaat pas 2 weken dus kan je nog niet vertellen in hoeverre ik tevreden ben, maar ik heb destijds wel ontzettend veel gezocht op internet. Daarbij zag ik dat die van phillips veruit de beste was.

Tot eind deze maand heeft phillips trouwens ook nog een 50 euro retour actie. Dus dan is het best te betalen :)