Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mars schreef:Ik heb professioneel laten flitsen bij een vrij bekend bedrijf dat ontharen voor 1 euro per flits aanbiedt. Dat was dus door middel van IPL flitsen. Zolang ik de behandelingen deed ging het okee, zag ik steeds minder haar. Maar het is dus volle bak teruggekomen, ik heb dus geen permanent resultaat, maar er is ook niet minder haar teruggekomen, het groeit niet minder snel... En dat was dan een professioneel apparaat, aan zo'n relatief goedkoop ding van Blokker zou ik mn geld niet uitgeven
Destination schreef:Mars schreef:Ik heb professioneel laten flitsen bij een vrij bekend bedrijf dat ontharen voor 1 euro per flits aanbiedt. Dat was dus door middel van IPL flitsen. Zolang ik de behandelingen deed ging het okee, zag ik steeds minder haar. Maar het is dus volle bak teruggekomen, ik heb dus geen permanent resultaat, maar er is ook niet minder haar teruggekomen, het groeit niet minder snel... En dat was dan een professioneel apparaat, aan zo'n relatief goedkoop ding van Blokker zou ik mn geld niet uitgeven
Misschien een domme vraag, maar hoeveel flitsen had je nodig?
ChristaMoor schreef:oei, daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe permanent is permanent? Ik heb staan twijfelen en toch maar weer een silk-epil gekocht.