Ben normaal niet zo van de welzijns-topics maar weet nu echt even niet meer wat te doen. Werd om half 3 wakker met pijn in linker nek/schouder gedeelte, echt stekende zeurende pijn. Geen enkele houding verlicht de pijn, kan er ook niet doorheen slapen. Enkel rechtop zitten biedt voor de schouder iets verlichting. Dat nog tot daar aan toe, maar na een tijdje voelde ik mijn hart heel vreemd kloppen en dat is nog steeds zo. Het is een heel gek gevoel, beetje 'ruisend' alsof je naar zo'n sneeuw-televisie zit te kijken... Hier heb ik verder geen pijn aan, alleen als ik echt diep inadem. Nu ben ik het ondertussen kotsbeu, moet er om half 6 uit en begin ook misselijk te worden nu.
Dit heb ik zo'n 2 á 3 keer per week, ik wordt er 's nachts wakker door maar als ik ga slapen 's avonds is er niets aan de hand. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn/wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt!
Huisarts gaan. Dat soort pijn aan de schouder heb ik ook wel eens, maar dat is eigenlijk alleen als ik zoetjes in m'n thee heb genomen, heel gek, maar is echt zo.
Zou er idd even mee naar de dokter gaan. Soepele gewrichten zal het niet zijn denk ik, ik word regelmatig wakker met een half-ontwrichte schouder (Je dag begint echt goed dan) maar die pijn blijft niet aanhouden als ie eenmaal terugzit.