Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb hem via ebay.com, inclusief verzendkosten 35,- (was met 15% korting). Doet het even goed als een Chi. Op internet zijn er veel technieken te vinden om je haar te krullen.Tazzey schreef:Thanks, ik ga die tang ook even bekijken. Het gaat mij ook alleen om krullen want mijn haar is volledig stijl.
Ik gebruik zelf ook geen haarlak tenzij ik weet dat het haar wel wat te verduren krijgt. Voor mij alleen mouse.
Jildau schreef:Ik heb een goede (dure) stijltang gekocht om ook krullen mee te kunnen maken maar na 100 x oefenen lukt het nog niet.. Dus zou het een ander niet aanraden.
Ruby1995 schreef:Jildau schreef:Ik heb een goede (dure) stijltang gekocht om ook krullen mee te kunnen maken maar na 100 x oefenen lukt het nog niet.. Dus zou het een ander niet aanraden.
Ik ook, stijltang waarmee ik kan stijlen en waar ook op staat dat ik er mee kan krullen, ook serieus zo vaak geoefend filmpjes gekeken maar het lukt me echt niet.

Jildau schreef:Dat filmpje heb ik inderdaad erbij gehad maar wilde niet lukken. Probeer het morgen nog een keer!