Ik denk dus dat ik last heb van een blindedarmontsteking..
Ben vanochtend naar de huisarts gegaan omdat ik sinds dinsdag onwijze buikpijn had, echt hele erge steken en was aan de diarree (had dit 2 weken daarvoor ook al) dus een buikgriepje wat ik in eerste instantie dacht leek mij niet meer reëel. Kreeg daarbij donderdag ook koorts en was misselijk, had totaal geen fut en geen trek in eten ook.
Vandaag was de koorts weer weg, maar ben toch naar de huisarts gegaan vanwege de pijn in mijn buik. Ze heeft gevoeld en ik heb in een potje moeten plassen. Er waren ontstekingscellen te zien en bacteriën, bij het drukken op mijn buik deed het meer onder mijn navel zeer dan rechts onder. Waardoor het ze eerder aan een blaasontsteking dacht. Ik heb geen pijn met plassen, maar dat schijnt niet altijd te hoeven. Dus antibiotica gekregen tegen blaasontsteking.
Toen eenmaal sochtends weer thuis werd de pijn toch wel meer zeker als ik geen pijnstiller innam. Merkte ook dat ik last had op de terugweg op de scooter, toen reed ik vooral over een hobbelige weg en dat deed me zeer!
Rond etenstijd zijn we nog even naar de huisartsenpost gelopen omdat ik toch wel alle symptomen had of had gehad van een blindedarmontsteking. Koorts (ook al is die nu weer weg), diarree, pijn in de buik, misselijk, reisziekte, geen eetlust, hoesten of lachen doet zeer..
Bij de hap zeiden ze dat het ook idd als een blaasontsteking klonk, omdat het erg op mekaar lijkt qua symptomen. Dus nu moet ik het tot morgen eind vd middag aankijken en als ik dan met de antibiotica geen verschil heb gemerkt, want dat zou dan wel moeten gebeuren, even bellen.
Wat denken jullie? Of heeft iemand ervaring met zoiets?
op internet lees je hele verschillende verhalen..
En de dag dat ik naar de HA ben geweest, mocht ik me smiddags in het ziekenhuis gaan melden en ben gelijk diezelfde avond nog geopereerd. Ik had dus nog niet eens de hoeveelheid klachten die de TS had, en toch was die van mij wel behoorlijk ontstoken en waren ze er net op tijd bij.
De draden moesten open om het hooi naar binnen te kunnen rijden, en de paarden stonden precies aan de kant waar dan geen stroom meer was.
Ik was ook al wat ouder toen die van mij begon te ontsteken