Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 14:59

Bij deze het Body & Fitshop topic. Dit topic gaat specifiek over de producten die te koop zijn bij Body & Fitshop en is niet bedoeld voor eetlijstjes. Voor eetlijstjes is een apart topic aangemaakt of kun je terecht in het HK topic van Body & Fit.

Voor offtopic gepraat kun je hier terecht: [HK] Body en Fit shop

In overleg met modje besloten om een 'ontopic' Body & Fitshop topic aan te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:01

Ik zie dat ze nu ook sportdrank hebben. Heeft iemand ervaring met sportdranken? Ik merk dat ik, vooral bij Bodypump, echt hunker naar vocht. Heb altijd wel een fles water bij, maar zou sportdrank een betere optie zijn? De omschrijving, "voorziet je effectief en snel van extra energie, vocht en mineralen", klinkt veelbelovend maar dat is natuurlijk vaak zo :D

http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/sport ... portdrank/

Kiwipitje

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 16:09

Ik neem gewoon een flesje water mee en drink daar wel af en toe aan, maar heb niet bijzonder veel dorst bij bodypump. Drink wel overdag al zo'n 2 liter water en voor pump drink ik dan nog 200-300 ml met preworkout (deze: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pr ... e-workout/).

De sportdrank van Body & Fit ken ik niet, maar weet wel dat zoiets als AA voornamelijk suiker is, dus weet niet of dit vergelijkbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:14

Ah, thanks voor de tip! Zie dat er in die sportdrank veel suiker zit inderdaad. Die preworkout lijkt me dan beter. Ga die bij mijn volgende bestelling mee laten komen!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:16

Ik drink gewoon water met bcaa's van BSN. Ik heb de watermeloen smaak en het drinkt heerlijk weg.

Het heet AminoX van BSN en is ook te koop bij B&F ;)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:18

Keighley pre workout drink je alleen vóór de training, niet tijdens. Anders is het effect van je pre er niet, en das zonde van je geld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:24

MrUlbe schreef:
Keighley pre workout drink je alleen vóór de training, niet tijdens. Anders is het effect van je pre er niet, en das zonde van je geld

:j Ja, snap ik!

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:22

Heeft iemand ervaring met de Pre-workout insane?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:39

Ja ik, maar ik vindt hem echt niet lekker. Ik heb de cola smaal en buiten het feit dat ik er heel misselijk van wordt Doet hij bij mij niks. Dan vind ik de crazy nog fijner.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 11:18

Heb 'm inderdaad ook staan. De smaak is ranzig (heb Fruit Sensation oid), de werking vind ik voor krachttraining helemaal niks. Voor hardlopen krijg je er wel goede focus en extra energie van, maar ik word er ook misselijk van en een gruwelijke plakmond / droge mond. Vind zelf de C4 fijner.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:16

Bevalt de C4 jou ook goed ja Manon, fijn om te horen :)

Ik heb zelf ook C4 staan en behalve dat ik hem heerlijk vind doet ie zn werk ook goed :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 13:17

Jezzi schreef:
Bevalt de C4 jou ook goed ja Manon, fijn om te horen :)

Ik heb zelf ook C4 staan en behalve dat ik hem heerlijk vind doet ie zn werk ook goed :j
Ja en nee. Vind 'm niet sterk genoeg maar heb nog niet geprobeerd om er meer van te nemen.
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 11-06-14 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:17

Kayleigh_ schreef:
Ik zie dat ze nu ook sportdrank hebben. Heeft iemand ervaring met sportdranken? Ik merk dat ik, vooral bij Bodypump, echt hunker naar vocht. Heb altijd wel een fles water bij, maar zou sportdrank een betere optie zijn? De omschrijving, "voorziet je effectief en snel van extra energie, vocht en mineralen", klinkt veelbelovend maar dat is natuurlijk vaak zo :D

http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/sport ... portdrank/

Zit ontzettend veel suikers in. Ik zou dan gaan denken aan pre-workout voor de energie en gewoon water voor het vocht :j

Als je een goede wil die echt heel veel effect heeft, unstoppable van dedicated.
Echte nasty oliebol :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:25

ladylay schreef:
Zit ontzettend veel suikers in. Ik zou dan gaan denken aan pre-workout voor de energie en gewoon water voor het vocht :j

Als je een goede wil die echt heel veel effect heeft, unstoppable van dedicated.

Zag het inderdaad ook, dus het gaat hem niet worden :D
Bedankt voor je tip, zal er eens naar kijken!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:40

ladylay schreef:

Ja die is echt goed! Niet voor dagelijks gebruik, iig voor mij niet. Werkt enorm goed, ik ga helemaal los, krijg na 2.5 uur een major crash, slaap 4 uur en zit vervolgens om 3 uur snachts rechtop in bed te stuiteren :')

Maargoed, tijdens het trainen is ie echt heel lekker!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:45

Maartje__ schreef:
ladylay schreef:

Ja die is echt goed! Niet voor dagelijks gebruik, iig voor mij niet. Werkt enorm goed, ik ga helemaal los, krijg na 2.5 uur een major crash, slaap 4 uur en zit vervolgens om 3 uur snachts rechtop in bed te stuiteren :')

Maargoed, tijdens het trainen is ie echt heel lekker!

:') *\%/*

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 14:42

Heb 'm nog even niet besteld omdat ik nog een bijna volle pot Insane heb en een halfvolle pot C4, maar ben er erg benieuwd naar.

Heeft iemand hier ervaring met de sauzen van Walden Farm's? Welke zijn een beetje te doen? Ben benieuwd naar zowel de zoete als hartige sauzen. Heb nu een bestelling gedaan met chocoladesaus, pannekoekensaus en de drie bbq sauzen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:51

Ik heb de stroop en de choco-pindapasta besteld omdat ik nieuwsgierig was. De stroop vind ik wat smakeloos en de pasta is best te eten.
Maar ik vraag me wel af wat voor rommel je daarmee nu eigenlijk naar binnen werkt...

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:56

Nouja, het gaat om de kcal in en uit. Ik vind het wel prima voor af en toe :j
Supplementen zijn ook troep :')

Maar het zal wel allemaal artificial troep zijn!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 15:48

Voor de mensen die er op zitten te wachten: de smart bars zijn er weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:57

Kiwipitje schreef:
Voor de mensen die er op zitten te wachten: de smart bars zijn er weer!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Heb twee dozen besteld, ze zijn ook nog eens in de aanbieding! 1x Chocolate en 1x Cookies. Ben reuze benieuwd!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:27

Meteen een doos besteld, pot creatine erbij en een probeerverpakking insane :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 10:37

Helaas passen ze voor nu niet in m'n voedingsschema dus heb ze niet besteld. Wel Walden Farm's (handig voor bij avondeten en voor door de kwark) en omega 3-6-9, sports pancakes (verslaafd!) en CLA (ook heulll benieuwd naar).

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:53

Verschillen die sport pancakes heel veel met de eiwitpannekoeken?

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:01

Kiwipitje schreef:
Helaas passen ze voor nu niet in m'n voedingsschema dus heb ze niet besteld. Wel Walden Farm's (handig voor bij avondeten en voor door de kwark) en omega 3-6-9, sports pancakes (verslaafd!) en CLA (ook heulll benieuwd naar).

sportpancakes kon wel ja ? :)