Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Ja en nee. Vind 'm niet sterk genoeg maar heb nog niet geprobeerd om er meer van te nemen.Bevalt de C4 jou ook goed ja Manon, fijn om te horen
Ik heb zelf ook C4 staan en behalve dat ik hem heerlijk vind doet ie zn werk ook goed
Kayleigh_ schreef:Ik zie dat ze nu ook sportdrank hebben. Heeft iemand ervaring met sportdranken? Ik merk dat ik, vooral bij Bodypump, echt hunker naar vocht. Heb altijd wel een fles water bij, maar zou sportdrank een betere optie zijn? De omschrijving, "voorziet je effectief en snel van extra energie, vocht en mineralen", klinkt veelbelovend maar dat is natuurlijk vaak zo
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/sport ... portdrank/
ladylay schreef:Zit ontzettend veel suikers in. Ik zou dan gaan denken aan pre-workout voor de energie en gewoon water voor het vocht
Als je een goede wil die echt heel veel effect heeft, unstoppable van dedicated.
Echte nasty oliebol![]()
ladylay schreef:Als je een goede wil die echt heel veel effect heeft, unstoppable van dedicated.
Echte nasty oliebol![]()
Maartje__ schreef:ladylay schreef:Als je een goede wil die echt heel veel effect heeft, unstoppable van dedicated.
Echte nasty oliebol![]()
Ja die is echt goed! Niet voor dagelijks gebruik, iig voor mij niet. Werkt enorm goed, ik ga helemaal los, krijg na 2.5 uur een major crash, slaap 4 uur en zit vervolgens om 3 uur snachts rechtop in bed te stuiteren![]()
Maargoed, tijdens het trainen is ie echt heel lekker!