Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celine_Famke schreef:anders bel ik van de week wel de dokter in het telefonisch spreek uurHet kan zijn dat de HA je dat verteld, maar het kan ook iets anders zijn.. En desnoods kan hij je ook medicatie of iets dergelijks geven waardoor de pijn afneemt (ligt er aan wat het is) of tips geven..
Wij op Bokt (de meeste tenminste) zijn geen dokters..
En zoveel moeite kost het toch niet om even langs de HA te gaan, lijkt mij?
Rubber_Duck schreef:ik heb ook een soort van pijnstillers geslikt en ermee gestopt toen de pijn over was. Het zo kunnen dat het weer terug komt, ik zal eens echte rust houden. Bedankt voor je antwoordAls je been overbelast is moet je rust houden en eventueel pijnstilling slikken. Overbelasting wil zeggen dat jouw spieren teveel hebben moeten doen en dus rust nodig hebben om te herstellen. Weet niet wat voor pillen jij geslikt hebt maar met pijn doorlopen is zeker niet de bedoeling. Hoogstwaarschijnlijk is je been dus nog niet voldoende hersteld en loop jij nog steeds met een overbelast been.
Ik heb mijn rug overbelast gehad, 4 dagen diclofenac en niets doen, alleen los houden door kleine beetjes te lopen. Ik zou zeggen: hou eens een week (echte!) rust en kijk dan verder.