Sinds ongeveer een week heb ik erg last van mijn oog (ogen). Op het moment vooral rechts, veel jeuk, rood. Ik probeer heel weinig te wrijven, maar soms moet het gewoon en dan steekt het gelijk bij mn hoofd. Verder zijn beide ogen gewoon rood, niet opvallend. Vooral aan de " binnenkant"
Ik heb er voornamelijk in de avond veel last van. Continu jeuk.
Wat kan het zijn? Ik heb geen idee. Ik draag geen make up verder, wel een bril.
Ik ben niet bekend met allergieen. Ik nies verder niet dus geen hooikoorts iig.
laraxXxemma
Geplaatst: 08-06-14 19:22
Ik lees mee, heb het ook. Alleen dan vooral links. Heb nu de hele dag binnen gezeten en het is minder dan gisteravond, toen had ik savonds van 8 tot 12 buiten gezeten, en waren mn ogen gewoon aan het huilen en het jeukte verschrikkelijk. Heb nu een neusspray tegen hooikoorts die ook zou moeten helpen met jeukende ogen, maar bij mij helpt het niet echt. Wat bij mij wel tijdelijk hielp was even wat verkoeling, dus nat washandje of wat komkommer
Kan gewoom hooikoorts zijn hoor, ookal nies je niet
Saaams
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 19:25
Ik ben juist de hele dag buiten geweest. Af en toe wat wrijven maar sinds een 1.5 uur speelt de jeuk weer enorm op.
Ik zal zometeen even een washandje halen. Ik was sowieso al van plan mocht dit aanhouden om dinsdag langs de opticien te gaan. Of het kon liggen aan mn bril/sterkte ect
Floemii
Geplaatst: 08-06-14 19:26
Klinkt als een oogontsteking. Misschien dat je ze je ogen tot rust kan brengen door er afgekoelde kamille thee zakjes op te leggen. lees hier even over de werking van kamille thee:
Kan gewoom hooikoorts zijn hoor, ookal nies je niet
Lijkt me sterk. Maar wie weet.
laraxXxemma
Geplaatst: 08-06-14 19:29
Bij mij is het denk ik geen ontsteking
Blauwe plekken; Uitpuilende ogen; Droge of jeukende ogen; Overmatige traanproductie; Wimpers of oogleden die aan elkaar plakken als u wakker wordt; Knobbeltjes op het ooglid of op de huid; Pus dat uit de ogen vloeit; Gevoelig of het niet kunnen verdragen van fel licht (fotofobie); Ongecoördineerde of schokkerige oogbewegingen; Veranderingen in het zicht, zoals wazig zien, vlekjes, verlies van gezichtsvermogen of lichtflitsen. - See more at: http://www.oogontsteking.org/symptomen/ ... DO6HE.dpuf
Heb van deze symptomen alleen 3 en 4 namelijk
Saaams
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 19:31
Kamillee thee hebben we niet. Ik pak straks een washandje. Ik wacht af tot dinsdag of het er dan nog is. Hoop het niet.
Maar oogontsteking. Heb ik paar jaar terug een jaar lang gehad. Maar toen zaten mn ogen dicht en vies en dik ect. Daar heb ik nu geen last van. Bij een ontsteking komt er ook viezigheid naar buiten of koorts en dat heb ik niet
Aan het begin van een ontsteking komt het nog niet echt naar buiten zetten. zelf eerst een tijd met rooiige jeukende ogen gelopen. telkens afgeschoven op hooikoorts. Helaas na 1,5 week ineens mijn ogen niet meer open kunnen krijgen 's ochtends.Toen viel het kwartje van een ontsteking pas! in iedergeval succes! Het is ook maar een suggestie hoor, ik ben natuurlijk geen dokter:)