Momenteel zit ik in de examenperiode, en door het feit dat ik bijna elke keer om 8u30 examen heb ben ik na amper 5/11 examens al helemaal uitgeput, vermoeid en gestresseerd (tot laat studeren en dan om half 5 - 5 uur weer opstaan om de leerstof te herhalen, daar komt nog eens bij dat ik persoonlijk veel slaap nodig heb en ik hier dus echt niet mee toe kom). Ik moet mijn hoofd gewoon even 'vrij' maken en kalmeren, bijna dagelijks heb ik wel een drukkend gevoel op mijn hoofd of hoofdpijn. Ook hierdoor kan ik slecht slapen (geraak vooral slecht in slaap, lig lang te woelen) doordat ik mijn hoofd gewoon niet leeg kan maken.
In een ander topic kwam ik valeriaan tegen, ik heb het even opgezocht en het lijkt me best een handig middeltje. Natuurlijk ben ik geen expert en heb ik hier geen verstand van, vandaar dat ik hier even om advies vraag. Of zou een bezoek bij de dokter toch aan te raden zijn ? Het is puur van de stress/vermoeidheid, anders heb ik helemaal geen last van deze klachten natuurlijk dus het is niet iets waar ik dagelijks mee kamp

Alvast bedankt !
. Kwestie van uittesten!
Goede les voor (hopelijk) volgend jaar dus en voor de herexamens.
Maar dan ben ik ook gelijk helemaal zen hahaha.