''Fish Foot Spa''

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fink

''Fish Foot Spa''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 16:11

Nou is mijn moeder de 7e jarig en leek het mij leuk om iets richting spa als cadeau te geven. Nu kwam ik dit tegen. Ik vind het wel een heel grappig idee, wat mijn moeder zeker kan waarderen. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen hiermee zijn. Ik had ook ergens gelezen dat deze visjes giftig oid zijn, maar dat klopt denk ik niet :') . Ook zijn andere ideeën voor een cadeau welkom :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:16

Ik heb het wel eens gedaan en vond het wel grappig, maar niet perse ontspannend, want het kietelt best behoorlijk :))
Giftige vissen zijn er inderdaad, maar daar hoef je je bij een erkend bedrijf geen zorgen over te maken :n

Misschien kun je het combineren met een dagje sauna samen met je mams?
Laatst bijgewerkt door Corelli op 03-06-14 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:17

Het is wel grappig hoor voor een keer. Heb het ook een keer gedaan. Voelt een beetje gek maar het is niet eng ofzo. Volgens mij is het niet giftig voor zover ik weet. je moet alleen geen open wondjes hebben.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:20

Giftig is het idd niet en een goede spa zal letten op wondjes en hygiene dus het is gewoon veilig :) Ik heb het ook wel eens gedaan, was best grappig maar ik zou het niet nog een keer doen. Ik denk dat t best een leuk cadeau kan zijn als je moeder iemand is die wel in is voor iets anders dan anders qua spa :j

Fink

Re: ''Fish Foot Spa''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 16:38

@Coreilli Haha, dat geeft niet. Aan samen een dagje sauna zat ik ook al te denken, maar ik heb ook nog een broertje, maar die is nog geen 12 jaar en om hem dan thuis te laten vind ik ook zo sneu.

Dankjulliewel, het is dus gewoon veilig?

Snoevie

Re: ''Fish Foot Spa''

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:32

Het is gewoon veilig hoor. Ik heb het ook een keertje met mn moeder samen gedaan. Best een apart gevoel is het,leuk om een keer uitgeprobeerd te hebben