Ik heb een schimmelnagel
Al zolang ik me kan herinneren en al van alles geprobeerd, maar niks werkt.Laatste naar de dokter geweest en die heeft mij voor 3 maand een kuur Terabifine voorgeschreven.
Na recente onderzoeken (en onderzoeken van hemzelf) bleek het toch niet zo schadelijk als verwacht, en mocht ik gerust 1kuur proberen. Maar aangezien ik een operatie kreeg wou ik even ermee wachten tot een paar weken na de operatie. Anders kreeg ik wel megaveel rotzooi binnen.
Nu zit het zo.. Ik dacht net: Vandaag ga ik maar eens beginnen. 1 juni, het duurt 3 maand dus dan ben ik eind augustus klaar.
Maar..... Nu las ik de bijsluiter en nu staat er dat je direct zonlicht moet vermijden op de huid.. Vooral de eerste tijd.
Dus nu is mijn vraag: Is het wel slim om nu (Zomertijd) hiermee te beginnen?? Ik las dat je sneller kon verbranden hierdoor en minimaal factor 15 moet gebruiken. Nu gebruik ik zelf altijd 30, dus dat zou goed moeten gaan, maar kun je ook pigmentvlekken ofzo hierdoor krijgen???
Wie kan me adviseren..
Kan ik met een 'gerust hart' ermee starten vandaag, of kan ik toch beter wachten tot de herfst?