Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Je zou kunnen gaan hardlopen. Door hardlopen worden je spieren langer (en dus smaller). Ik heb zelf een tijd yoga gedaan maar ik heb niet het idee dat mijn benen daar smaller van werden.
Yoga is sowieso erg goed en je kunt het zo intensief maken als je zelf wilt. De eerste les kan ontmoedigend zijn maar je gaat echt heel snel vooruit qua spierkracht en lenigheid. Of je er daadwerkelijk smallere benen van krijgt weet ik niet, je traint in ieder geval zo'n beetje al je spieren dus zal ongetwijfeld wel zorgen dat je benen veranderen qua vorm.Bizzybijtje schreef:Er is een standaard yoga topic!Yoga is sowieso erg goed en je kunt het zo intensief maken als je zelf wilt. De eerste les kan ontmoedigend zijn maar je gaat echt heel snel vooruit qua spierkracht en lenigheid. Of je er daadwerkelijk smallere benen van krijgt weet ik niet, je traint in ieder geval zo'n beetje al je spieren dus zal ongetwijfeld wel zorgen dat je benen veranderen qua vorm.
EDIT: Zie dat je zonder les wil beginnen maar dit is niet heel verstandig. Je leert jezelf heel makkelijk verkeerde dingen aan waardoor je je spieren verkeerd kan gaan gebruiken wat voor klachten kan zorgen.