Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renske_W schreef:Ik vind rijden met gips erg onverstandig.
Zou het zelf niet doen, en raad het andere ook af.
Vind het behoorlijk link, want je bent een stuk beperkter in je bewegingen.
En smoesjes als, paard is heel braaf enz. gaan er bij mij ook niet in.
Een paard is en blijft een vluchtdier, en kan altijd een keer schrikken, een misstap maken oid.
Mij is het het risico niet waard, om zo nog meer verwondingen op te lopen.

Yezzi schreef:Eh nee, toch niet. Rijden met gips is nooit veilig, hoe braaf je paard ook is. Je wilt niet weten hoeveel mensen van hun paard vallen oid en dan achteraf zeggen: 'Dat doet hij anders noooooooit, hij is zo braaf!' Een paard is een vluchtdier en kan je altijd afwerpen, besef dat.
Yezzi schreef:Weet je wat meid, je doet maar. Je bent duidelijk niet bereid om naar advies te luisteren dus je zoekt het zelf maar uit. Wat nou als die pony wegschiet en jij er af valt? De pony rent een sloot in oid en jij kan niks beginnen, want jouw pols zit in het gips. Zal de eigenaar lekker blij mee zijn. Als er écht iets gebeurt zal je hopelijk begrijpen dat het gewoon hartstikke gevaarlijk is.
x_Nadia schreef:Ik heb het ook gedaan (kan me achteraf zelf wel voor me kop slaan) op Serena en jij weet vast ook nog wel hoe braaf zij is.
Maar als nog zoals eerder vermeld een paard is en blijft een vluchtdier hoe lief en braaf zo'n dier ook is er kan altijd wat gebeuren.
Als je dan valt ben je verder van huis, dus ik zou zeggen wacht nog evrn voordat jij er weer op gaat!!
Shadow0 schreef:Gabbe schreef:Weet wel dat als er wat gebeurt en jij zit erop dat je niet verzekerd ben dus zou het gewoon niet doen een ongeluk zit in een klein hoekje
Dit is niet juist. Ziektenkosten worden gewoon vergoed.