Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fenn schreef:Van die banketstaaf fruitprutjes in van die zakjes met zo'n dopje die je dan leeg kan zuigen. Het is nog een soort van gezond, ik krijg er altijd wel energie van en het is daarnaast ook nog lekker fris. Mijn ervaring met mountainbiken is vieze handen en zand etc en als je dan noten en rozijnen uit een zakje moet frutselen wordt het niet lekkerder/makkelijker. Eet ook sneller weg dan een appel en als je een keer valt op je heup is het niet, zoals een banaan, meteen viezig in dat tasje van je.

Tessa_93 schreef:Fenn schreef:Van die banketstaaf fruitprutjes in van die zakjes met zo'n dopje die je dan leeg kan zuigen. Het is nog een soort van gezond, ik krijg er altijd wel energie van en het is daarnaast ook nog lekker fris. Mijn ervaring met mountainbiken is vieze handen en zand etc en als je dan noten en rozijnen uit een zakje moet frutselen wordt het niet lekkerder/makkelijker. Eet ook sneller weg dan een appel en als je een keer valt op je heup is het niet, zoals een banaan, meteen viezig in dat tasje van je.
Dat heet een Breaker![]()
En ik kan je vertellen dat die ook kunnen ontploffen als je valt
Maar goed, wat niet is kan nog gebeuren.