Het ging de laatste tijd een stuk beter met rijden, maar ik ben gisteren helaas toch weer na een bokpartij van mijn merrie af gevallen. Ik heb daarbij een flinke dreun gemaakt, ben op mijn hoofd gevallen en op mijn rug. Gelukkig had ik een bodyprotector aan, natuurlijk mijn cap op, en heb ik veiligheidsbeugels die goed hun werk hebben gedaan.
Ik heb nu nog erg last van hoofdpijn, maar ik heb ook een grote, zachte bult op mijn ruggengraat. Het zit precies in het midden van mijn rug, ter hoogte van een ruggenwervel, net boven mijn onderrug.
Ik heb mijn rug waarschijnlijk raar verdraaid, of ben gewoon heel hard erop terecht gekomen. Mijn bodyprotector loopt hier nog net overheen, maar het kan zijn dat ik precies met mijn rug op de onderrand terecht ben gekomen. Ik heb geen trap gehad.
Mijn rug is wat stram met lopen en gaan zitten, bukken gaat moeilijk. Dit doet allemaal niet vreselijk pijn, meer een heel stijf gevoel. Ik heb een beetje een kloppend, tintelend en warm gevoel in de bult, de bult is helemaal zacht.
Net na de val voelde ik hier nog niks van, en heb nog twee stallen uitgemest. Vandaag kon ik er weinig mee en heb zo min mogelijk gedaan.
Herkent iemand dit? Moet ik hiermee naar een huisarts of zal ik het nog even aankijken?
Alvast bedankt voor de hulp!