Sinds ik een wiplash heb heb ik moeite met mijn hoofd normaal boven mijn romp te houden. 2 jaar terug was ik met een vriendin een fotoshoot aan het doen en elke zei ze 'hou je hoofd eens recht' terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ik mn hoofd recht had
Met rijden heb ik er ook last van maar dan laat ik mijn hoofd soms ook vallen, de ene keer erger dan de andere keer. Als ik mijn hoofd ook goed recht heb, voelt dat qua balans ook scheef, dan heb ik t gevoel dat ik teveel naar links hang en lijkt het of ik uit evenwicht kom.Ik wil binnenkort weer naar de osteopaat en zit er aan te denken om een soort spieroefeningen te doen voor mijn nek om deze sterker te maken, maar ik vnd het zo raar dat mijn balans dan niet klopt. Zal dat ook anders worden naarmate je je hoofd rechter traint?
Nou ja, dit dus

Ik zie nu dat ik mijn schouders ook wat laat vallen, maar hier zit ik recht, schouders terug, maar toch laat ik mn hoofd weer vallen

Mijn vriendin Liselot hoeft alleen nog maar HOOFD te zeggen en ik weet al hoe laat t is, zelfs mijn niet-paardenman zegt t als ie mee gaat naar de paarden
)