Binnenkant bovenlip opgezwollen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Binnenkant bovenlip opgezwollen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 12:12

Great. Ik loop al vanaf zondag met een soort botox bovenlip. -O-
Ik ga morgen al naar de huisarts (was vandaag geen plek), maar aangezien het ook nog eens enorm jeukt, vroeg ik me af of mensen hier wondermiddeltjes voor weten? Ik word namelijk helemaal gek van de jeuk, en ik kan er ook niet echt iets op smeren aangezien het in mijn mond zit? Weet iemand überhaupt wat het is? Mijn moeder vroeg al of ik er op gebeten had, maar hier herinner ik me niets van. Een muggenbult? Maar hoe dan?? Het zit echt aan de binnenkant van mijn bovenlip tegen mijn tanden aan, hoe komt een mug daar :')?

Het moet echt weg zijn voor donderdag. Echt. :')

Google maakt me overigens ook niet veel wijzer, ook omdat ik niet echt kan zien of het nou een bultje of een blaasje is, het voelt alsof het strak word getrokken en het is knalrood. -O-

_Denise_

Re: Binnenkant bovenlip opgezwollen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:20

Hoe lang heb je hier last van?
Geen allergische reactie? Wellicht dat antihistaminica helpen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:23

In ieder geval koelen?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 12:24

Vanaf zondag dus.. Allergische reactie zou kunnen, ik heb waarschijnlijk hooikoorts, maar momenteel voel ik me gewoon goed, alleen dus een botoxlip :+. Heb verder ook niets aan andere producten gebruikt of gegeten dus dat kan het ook niet zijn?
Wat is antihistaminica?

Ik heb donderdag een afspraakje, en ik kan mezelf zo echt niet aan hem vertonen.. :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 12:26

Iris82 schreef:
In ieder geval koelen?

Oh dat is een goeie, die heb ik nog niet geprobeerd.

Ik kan alleen moeilijk donderdag met een ijspack tegen m'n bovenlip op date gaan :+.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:29

Nu zoveel mogelijk koelen, morgen kijken wat de huisarts zegt! :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:29

TammyVN schreef:
Vanaf zondag dus.. Allergische reactie zou kunnen, ik heb waarschijnlijk hooikoorts, maar momenteel voel ik me gewoon goed, alleen dus een botoxlip :+. Heb verder ook niets aan andere producten gebruikt of gegeten dus dat kan het ook niet zijn?
Wat is antihistaminica?

Ik heb donderdag een afspraakje, en ik kan mezelf zo echt niet aan hem vertonen.. :')

Wikipedia schreef:
Een antihistaminicum onderdrukt allergische reacties. Het blokkeert de werking van het lichaamseigen histamine
:)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 12:35

loez schreef:
Nu zoveel mogelijk koelen, morgen kijken wat de huisarts zegt! :)

Ik zit al met een ijspack op de bank nu :j.

Rubber_Duck, thanks ;)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 11:11

Het blijkt inderdaad een allergische reactie te zijn. Mijn dokter heeft me eerst even uit zitten lachen (ik kom er vaker dus het is oke :') ) en me daarna allergiepilletjes voorgeschreven. Ik ben allergisch voor 2 werkzame stoffen die veel in medicatie voorkomt dus ik durfde niet zomaar de eerder genoemde allergiepilletjes te gaan halen..

In combinatie met een IJspack ziet m'n mond er weer bijna normaal uit en kan ik dan ook gewoon naar mijn afspraakje toe :D. Bedankt voor het meedenken!!