Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Als de baarmoedermond al een beetje verweekt en open is (2 à 3 centimeter ontsluiting), wordt overgegaan tot het inleiden van de bevalling. Dit houdt in dat er via een infuus medicijnen worden toegediend om de weeën (verder) op gang te laten komen en de ontsluiting te bevorderen.
.. 7 uur sochtends moest ik er zijn en werd even later gel gedaan, liep al een week met gebroken vruchtwater en hij het twee weken na de uitgerekende datum (oja na de bevalling pas gaven ze toe dat dit niet had gemogen zolang met dat gebroken vruchtwater) en rond 12.50 uur kwam hij op de wereld, heb ertussen nog geslapen omdat ik ook dagen niet geslapen had.
.
komt vast goed
in de veronderstelling dat ik de zelfde dag of anders in de nacht mijn kindje wel zou hebben... Vorige bevallingen waren binnen 12 uur gepiept dus dacht dat het nu ook wel zo zou zijn haha.
doordat de overgang van de 'comfortabele weeën naar een weeënstorm zo groot was kon ik niet meer ontspannen en schoot de ontsluiting niet op, na eenacht ruggenprik was het zo gepiept 
voor je het weet heb je een prachtig kindje in je armen
(bij mij in elk geval).
marije1109 schreef:Zit aan je te denken TS, misschien zit je er al wel midden in. Hoop morgen op kort bericht dat je een prachtig kindje in je armen hebt!