Goede sportBH voor tijdens het sporten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Goede sportBH voor tijdens het sporten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 12:14

Hola!

Ik zoek een stevige sportBH voor een grote cup (cup D {:} ) die fijn is tijdens het hardlopen. Ik heb een sportBH van Le Coq Sportif maar daarmee sla ik mezelf even goed een blauw oog. Heeft iemand de gouden tip? Ik wil echt dat mijn boobies muurvast zitten bij wijze van spreken.

rapunzelx

Re: Goede sportBH voor tijdens het sporten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:19

Wat is je richtprijs? :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:20

Ik heb een Anita en een shockabsorber (oude versie) die zitten echt heel stevig en ik heb nog grotere cup dan jij heb. De nieuwe shockabsorber ben ik niet weg van, die snijd onder je arm bij de oksel. Het oude model is hier en daar nog wel te krijgen (bij divoza bij zoetermeer heb ik er laatst nog 1 in mijn maat gevonden). Sommige bh's komen ook in "klasse" dit houd in dat een lvl 1 voor lichte sporten is en lvl 4 of 5 voor zware sporten is. Neem altijd er 1 voor zware sporten, want met grote cups heb je dat echt wel nodig is mijn ervaring.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:22

Laatst bijgewerkt door Rintah op 25-05-14 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:24

Ik zou eens kijken bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/. Ik heb nog een iets grotere cup E en ben echt super tevreden met de bh's hiervan. Mooie kwaliteit en goede service. En superfijne bh's! dat is het belangrijkste natuurlijk. :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:44

Rintah schreef:
shock absorber. die hebben er een speciaal voor hardlopen. die gebruik ik ook voor paardrijden en houd alles stevig op zijn plek(f-cup in mijn geval)
deze dus:
http://nl.neckermann.com/damesmode/spor ... wwodupcA3Q

Deze inderdaad. Van mijn d cup blijft niets meer over zonder vervelend te zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:50

Ik zeg ook Shock Absorber. Ben nu na intensief korfballen ( 3 a 4 keer per week ) na 4 jaar toe aan een nieuwe omdat hij niet meer paste. De kwaliteit is nog steeds goed. En ook geschikt voor grotere cupmaten!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 13:31

rapunzelx schreef:

Tot 50, 60 euro? Ik heb geen idee of dat een goede prijs is, ik weet echt niets van sportBH's :o

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:33

Shock absorber! :j

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:38

lieveli schreef:
rapunzelx schreef:

Tot 50, 60 euro? Ik heb geen idee of dat een goede prijs is, ik weet echt niets van sportBH's :o

Daarvoor check mijn link hierboven, dan kun je precies een model uitzoeken dat bij je past. Die bh's zitten meestal rond de 50 - 60 euro.

Ik ben zelf content met deze: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/freya ... ortbh.html

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:42

Ik heb een hele fijne, zal zo eens kijken waar dje van is. Ik noem m altijd m'n harnas, dus dat zegt genoeg haha

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:56

Symbeami schreef:
Ik zou eens kijken bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/. Ik heb nog een iets grotere cup E en ben echt super tevreden met de bh's hiervan. Mooie kwaliteit en goede service. En superfijne bh's! dat is het belangrijkste natuurlijk. :)
Zou ik niet doen. Die vrouw is een grote oplichtster. Als je de bh niet lekker vind zitten dan kun je fluiten naar je geld. Heb nog steeds € 60 van die troela tegoed.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:23

Shockabsorber!! Wel het goede level pakken dan, ik heb er nu 1 gekocht (niet goed gekeken) van een lager level en dat zit een heel stuk minder stevig. Heb ook cup D en ben supertevreden met de shockabsorbers!! Voor mij geen andere sportbeha's meer. En nee, ik heb geen aandelen ;).

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:26

lieveli schreef:
Hola!

Ik zoek een stevige sportBH voor een grote cup (cup D {:} ) die fijn is tijdens het hardlopen. Ik heb een sportBH van Le Coq Sportif maar daarmee sla ik mezelf even goed een blauw oog. Heeft iemand de gouden tip? Ik wil echt dat mijn boobies muurvast zitten bij wijze van spreken.

:')

Ik doe zo'n sport bh van de h&m over een gewone beugel bh. Je kunt niet meer echt diep ademhalen
maar de boel zit goed vast :+

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:48

Kiwipitje schreef:
Symbeami schreef:
Zou ik niet doen. Die vrouw is een grote oplichtster. Als je de bh niet lekker vind zitten dan kun je fluiten naar je geld. Heb nog steeds € 60 van die troela tegoed.

Ik heb een hele andere ervaring. Had een tankini besteld, werd niet geleverd. Daarover gemaild en direct werd er een nieuwe opgestuurd. Heb alleen maar goede ervaring t.a.v. de service.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:36

Ik heb ook dezelfde als Rintha. Heb hem net nieuw gekocht, mijn vorige was te groot, maar ik vind hem geweldig. Mijn vorige was ook een Shockabsorber en, zeker met een grote cupmaat, bevalt die erg goed!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 21:28

Ik ga morgen die shockabsorber bestellen, ik zag alleen vluchtig dat hij niet meer in D was geloof ik, maar echt fijn al die tips!! :D

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:30

Marie Jo Intense, de beste die er zijn. Het probleem bij die van H&M enzo is dat ze tegen de borst duwen. Maar bij grotere cupmaten is dat niet zo comfortabel. Die van Marie Jo zijn met beugels ook. En je hebt er 2 modellen van. Goed voor opletten. Een model dat de borst minder bedekt en dan echt een hoger model (dus bedekt echt volledig de borst). (Kun je ook zien aan de sluiting, ik heb die met 3 slotjes en dus breed en veel steun) Prijs dacht ik €73, maar zo de moeite. Ik had ook eentje van Anita en daar kreeg ik altijd pijn van in mijn schouders, vond de band onder m'n borsten ook echt pijnlijk.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:44

Ik zweer bij de sportbhs van de hunkemoller. Zijn qua prijs nog goed te doen en zitten echt goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:44

ShockAbsorber dus inderdaad haha :D Heb er zelf twee. Gaan ook superlang mee trouwens, heb ze allebei echt al een paar jaar en zijn nog als nieuw.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:04

Wat ik vervelend vind, zelfs bij de beste sportbh's, is dat ze wel aan de onderkant ondersteunen, maar aan de bovenkant veel minder. Bij het hardlopen zit er dan ook nogal wat beweging in naar boven, waardoor het voor mijn gevoel alsnog teveel rammelt. De ultieme oplossing was voor mij een borstband. Die is eigenlijk bedoeld voor als je bijvoorbeeld herstellende bent van een borstoperatie. Hij gaat met klittenband over de bovenkant van je borsten, dus die kunnen echt geen kant meer op. Kost twee tientjes, maar daarmee heb je ook geen belachelijk dure bh meer nodig. Ik vind hem echt ideaal!

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:28

Hema sportBH heavy!! Heerlijk.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:35

ik gebruik ook de shockabsorber! ben er erg tevreden over

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:41

Hier ook 6 sportbeha's van Shock Absorber O:) Heb ook een grotere cup dan jij, maar zit mooi, leuke kleurtjes en fijne ademende stof! Of ik nu Zumba, paardrij of op de crosstrainer sta, geen drama en vooral geen blauwe ogen

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:57

Die van mij is van Anita. Echt een geweldig ding! Zoals ik eerder al zei: mijn harnas. In mijn cup d is geen beweging te krijgen en hij zit ook nog eens heerlijk