Ojee wat is dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wins8976

Ojee wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 20:39

Eerst, ik plaats dit wegens een erg goede vriendin die dit niet durft te vragen. Ze schrijft dus haar verhaal via mijn account aangezien ze anoniem wilt blijven ;-)

Hallo, ik heb nooit ergens last van.
Ben erg hygiënisch en vind dit dus ook heel erg.
Gister stond ik onder de douche etc en in een keer met het afdrogen voelde ik een redelijk bultje BIJ m'n anus ( ik vond het echt heel vies om het te zeggen ) ik keek dus en het lijkt heel erg op een puistje maar ik heb dat nog nooit gehad. Nu dacht ik aan een ingegroeid haartje dus een puistje waar t ook echt heel erg op lijkt, het doet geen pijn, ik voel het niet en zit echt naast m'n anus en niet erop.
Ik ging googlen en kwam op fistel en ben hier aardig van geschrokken! Kan iemand mij vertellen of een "normaal" puistje ook langs de anus kan ontstaan en of het idd alleen een fistel kan zijn? Ik schaam me echt heel erg!

Groetjes

Froukje
Forever young

Re: Ojee wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:53

Ook op zo'n plek kan gewoon een puistje onstaan, helaas. Een ingegroeid haartje kan ook prima.
Zolang het niet zeer doet moet je je niet zo druk maken, kijk volgende week nog eens of hij al weg is.

Enne, volgens google gaan we allemaal dood. Niet alles gaan opzoeken op internet, want dan maak je je zelf alleen maar bang. :)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:55

reneetje8976 schreef:
Eerst, ik plaats dit wegens een erg goede vriendin die dit niet durft te vragen. Ze schrijft dus haar verhaal via mijn account aangezien ze anoniem wilt blijven

Ik hen getemd, dit is niet toegestaan

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:51

manonutjuh schreef:
reneetje8976 schreef:
Eerst, ik plaats dit wegens een erg goede vriendin die dit niet durft te vragen. Ze schrijft dus haar verhaal via mijn account aangezien ze anoniem wilt blijven

Ik hen getemd, dit is niet toegestaan

dit is zeker niet toegestaan.

kan het toevallig ook geen aambei zijn?

:)

als je het echt wilt weten zou ik even naar de HA gaan. :j :j

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:51

Hier even een slotje voor overleg.

Duhelo

Re: Ojee wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 00:04

En het slotje blijft.