Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Evelyne79 schreef:Dat kunnen wel al voortekenen zijn, ik heb af en toe ook al eerder buikkrampen, slik je meerdere strips achter elkaar?
kan verder geen kwaad die buikpijn maar fijn is anders, je kunt er eventueel aleve feminax voor nemen, werkt bij mij erg goed als ik die buikkrampen heb, zonder duren die krampen vier tot zes uur en met aleve feminax ben ik er met een half uurtje vanaf

liedje89 schreef:De meeste pillen houden de eisprong tegen. Het kan natuurlijk wel dat er een reden is dat de pil minder werkt (een vergeten, medicijnen gehad, buikgriep gehad?) dat je dan wel een keer een eisprong krijgt en dat ook voelt?
Tieneke schreef:Ik heb die ook een aantal jaren geslikt en ben toen overgeschakeld. Ik had ook last van klachten als buikpijn en vooral migraine. Dus misschien toch eens je arts consulteren.

Cassidy schreef:Wat ik daarmee zeggen wil is dat er in de onderbuik van een vrouw nog andere organen zitten waar je last van kunt hebben.

Tieneke schreef:Cassidy schreef:Wat ik daarmee zeggen wil is dat er in de onderbuik van een vrouw nog andere organen zitten waar je last van kunt hebben.
Dat is waar. Maar toen ik een blindedarmontsteking had, voelde ik die pijn toch echt opzij en toen kon ik echt niet wachten om naar de dokter te gaan. Ik kon niet lopen of zo, niks, zo pijn deed dat. Dus imo is het verschil wel zo groot dat je dan wel beseft dat je dadelijk naar de dokter moet