Vrouw, 33 jaar, 5 kinderen (jawel alle vijf van dezelfde lieve partner
) de oudste is 11 de jongste is bijna 2 jaar.Van alle zwangerschappen is er 6 kilo teveel blijven plakken. Ik weeg 66 kg bij een lengte van 1,63m en ik wil die laatste 6 ook gewoon kwijt.
Ik heb vooral brede bovenbenen een dikke kont en een beetje een buikje. (gek genoeg valt mijn buik dus best mee is meer wat losser vanwege 1 keizersnede en weinig kracht daar)
Wat doe ik al?
Te weinig eten. Ja echt...ik ontbijt pas om 10 uur (sta om 6 uur op) en neem dan gewoon een boterham met iets van beleg. Wel altijd hartig.
Koffie drinken met suiker en melk en dit de hele dag door (slecht)
Water en spa bruis tussendoor.
Geen frisdrank of snoep, gewoon omdat ik er niet van hou.
Af en toe zoute stengels of kaashapje als tussendoortje.
Middageten cornflakes of een boterham met iets hartig erop.
Avondeten bijna altijd gewoon zelf gekookt. Aardappelen, pasta's ect. Altijd met flink groeten (ben ik dol op) en vlees/vis.
Ik eet/drink weinig melkproducten behalve als ik eens een keer cornflakes pak. Dit vanwege flinke prikkelbare darm.
Ik heb een zittend beroep, pc werk. Ga elke dag naar de pony van de kids en help ze ook elke dag. We gaan af en toe eens fietsen.
Wat wil ik extra gaan doen?
We hebben sinds eergisteren een grote D pony
Mijn pony! Eindelijk weer
6 jaar en pas net zadelmak. Hiermee dus aan de slag gaan. Zo zal ik zelf dus weer meer gaan rijden/longeren ect en zo dus alweer wat actiever worden.Ik heb de cd's van mijn broer gekregen. Alle zumba lessen. Hier wil ik 2-3 x per week mee aan de slag gaan.
Zou dit voldoende zijn? Tips zijn altijd welkom.
Oh jah...ik kan niet gaan joggen/hardlopen vanwege minder goede knieen. Ik heb nog een kleintje thuis dus naar de sportschool gaan is ook niet haalbaar overdag en na school zijn er vijf thuis en moeten er dus twee pony's verzorgd/gereden/gelongeerd worden.
Vergeet er bijna bij te zeggen dat ik Lyme heb en hier af en toe opstoten van ondervind. Eveneens een chronisch B12 tekort en dus elke maand een spuit neem.
Thx