Ik weet dat waarschijnlijk 98% van de bokkers met volle teugen geniet wanneer het warmer is dan 25 graden buiten, maar ik niet. Ik vind het in een woord omschreven -afschuwelijk-. Ik heb liever een goede winter met veel vorst en sneeuw dan een warme zomer

Natuurlijk word ik blij van een zonnetje in mijn gezicht, maar die wármte.. ik weet niet wat ik ermee moet. Het is nieteens zozeer mentaal, maar fysiek. Ik verbrand snel, ik heb het ontzettend snel erg warm en ik kan daarom ook eigenlijk niet meer 'prettig' functioneren. Alles plakt, alles voelt vies, alles is warm, bleh! Ik word ontzettend chagerijnig en ben het liefst heel de dag binnen op een koele plek. Maar zoals we wel weten, gaat dat niet.
Omdat het bij mij eigenlijk ieder jaar erger wordt, ben ik opzoek naar handige tips en ervaringen.. misschien zelfs lotgenoten.
Hoe kan ik die warmte voor mijzelf (en daarmee voor mijn medemens
) zo dragelijk mogelijk maken..?
Anders trek ik het echt niet haha.
Lotgenoten!

, zeker ook omdat temperaturen onder de 10 graden voor mij weer pijn betekend, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die snakken naar de winter... Ik wens jullie dan ook succes tot oktober...