Aangezien ik het nu behoorlijk beu ben en benieuwd ben of ik de enige ben, of dat meer mensen dit hebben, plaats ik even een berichtje.
Sinds eind maart kreeg ik gewoon een simpele verkoudheid.
Hierdoor zijn mijn bijholtes en mijn keel ontstoken geraakt, niks ernstigs, dit heb ik altijd.
Na anderhalve week was het een stuk minder, ging 2 dagen goed, daarna meteen weer hetzelfde gedonder.
Dit is eigenlijk alleen maar doorgegaan.
Drie weken terug heb ik antibiotica kuur gehad, tijdens en een week na die kuur ging het goed, maar het begint nu gewoon alweer!
Ik ben het nou zo spuugzat, weer afspraak met de dokter gemaakt (is inmiddels al de 4e) of ik doorverwijzing kan krijgen naar een KNO arts en een allergietest.
Maar goed, nu was mijn vraag, herkennen meer bokkers dit?
Zijn het gewoon telkens nieuwe virussen?
Het gaat voornamelijk om een keelontsteking en voorhoofd- en bijholtes.
Ik word hier best wel door belemmert, aangezien ik nu de hele tijd als een zoutzak rondloop en erg weinig fut en energie heb.
Als het dan even goed gaat, ga ik weer al mijn oude dingen doen, maar dat gaat op z'n minst 2 dagen goed en dan is het weer zover.
Moet er wel bijzeggen dat ik van december tot en met half maart best wel ongezond heb geleefd (vragen hierover via de pb), maar het lijkt me sterk dat ik daar nu juist ziek van wordt.
Nou,ja.. Ik ben benieuwd!