Welke sport/hobby past bij mij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Summerfly

Welke sport/hobby past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:04

Hallo Bokkers,

Inmiddels rijd ik al een jaar geen paard meer, maar ik zou het toch heel leuk vinden om iets van een sport/leuke hobby te gaan doen. Ik ben niet zo sportief(zeg maar gerust helemaal niet) en ik moet er wel rekening mee houden dat ik al te mager ben en ook heel snel nog magerder word.. Ik ben graag in het water, lees graag en ben soms heel creatief en muziek vind ik ook erg leuk. :D Kortom, wat voor sporten/hobby's hebben jullie en wat raden jullie mij aan?

laraxXxemma

Re: Welke sport/hobby past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:09

Wedstrijdzwemmen, maar dat vergt veel energie. Misschien hockey, of volleybal, korfbal ? In teamsporten heb je namelijk ook de positie bankzitten ;) heel handig alsje wat asportief bent

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:12

Ik doe op dit moment aquajoggen wat mij erg goed bevalt, maar je hebt ook aquaspinning, zumba, aerobics etc.
En nee bij het aquajoggen zitten niet alleen bejaarden :D

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:12

Dankjewel, alleen zijn balsporten niet echt mijn ding. :) Ben juist opzoek naar een sport/hobby waarvan ik denk ''ohja, zoiets bestaat ook nog!''

Aquajoggen klinkt wel leuk! Ik ga dat is opzoeken.

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:13

Zeilen!
Geen rondjes rennen, of ballen schoppen/gooien en geen verplichte teams (hooguit een ander persoon in je boot, maar vaak ook alleen) En ligt bent regelmatig in het water - zeker in het begin! :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:14

Ik ben sinds vorig jaar begonnen met zeilen. Érg leuke sport, het kan er lekker ruig aan toe gaan, maar het is niet echt een sport waar je veel van afvalt en veel conditie voor nodig hebt als je gewoon voor de lol wat zeilt :)

Qua hobbies zijn er natuurlijk een hoop leuke dingen te doen als je creatief bent :) even door pinterest bladeren en je hebt een hele berg leuke ideeën om te knutselen :D

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:16

Bedankt, zeilen lijkt me ook wel wat ja! :D Ik ga is rondneuzen waar dat hier in de buurt te doen is.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:19

Boogschieten?

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:19

Wakeboarden! Is in het water natuurlijk... ik weet dat een jongen uit mijn klas dit altijd deed en het erg leuk vond!

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:22

Ik zie ook dat je muziek leuk vind. Lijkt het je iets om muziek te gaan maken. Ik speel nu meer dan tien verschillende (traditionele) instrumenten. Van slagwerk tot blaasinstrumenten.

Als het je iets lijkt om wat met muziek te doen kun je me altijd een pbtje doen. Ook voor de lijst aan instrumenten dat ik bespeel.(ik doe ook optreden).

Boogschieten is ook leuk inderdaad.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:26

Bedankt voor alle reacties al!
Boogschieten lijkt me wel leuk, maar ik heb het idee dat dat na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds hetzelfde doet(don't shoot me, maar ik ben ergens gauw op uitgekeken als er niet heel veel uitdaging in zit, slechte eigenschap :+)

Wakeboarden ga ik is naar kijken!

Ik heb hier thuis een keyboard staan Gothico, maar ik krijg geen les en daarom klooi ik eigenlijk maar wat aan. :') Vind het wel leuk om zo af en toe te doen, maar heb er vaak te weinig concentratie voor. :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:29

skeeleren? Ben ik ook aan begonnen, ze hebben zelfs een skeeler vereniging in de buurt. Daar meld ik me echter pas aan als ik wat beter ben in skeeleren :=

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:37

Zeilen en boogschieten zijn vanaf mijn kant zeker aan te raden! :))
En als hobby kun je misschien tekenen, blog beginnen, boek schrijven? Of een leuk project waarin je bijv. iedere dag iets weg geeft?