Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laraxXxemma schreef:Hoe scheer je ?
Ik heb er ook last van als ik droog scheer of scheerschuim gebruik, maar als ik onder de douche scheer met zeep (dove is het fijnst) heb ik er geen last van. Ook erop letten dat je niet al te oude scheermesjes gebruikt, en het mesje regelmatig vervangt

NeverGiveUp schreef:Maar dan zit de helft er nog winged?
Ik doe met epilady, helpt goed!
_Denise_ schreef:Dan heb je denk ik inderdaad te kort afgeschoren. Trek je de huid ook strak en omhoog als je scheert?
Je kan het beste even een dag of 2-3 wachten tot de bultjes weg zijn voordat je weer begint met scheren. Daarnaast gaat scheren het fijnst als je mesjes warm en scherp zijn en je niet teveel tegen de haargroei richting in scheert. Als je dat niet doet, dan snijd je de haren te kort af en trekken ze zich terug onder de huid. Als de haar er weer bovenuit wil groeien gaat dit irriteren of kan het zelfs in gaan groeien.
SindyKaya schreef:Hoi!
Lang na gedacht om dit topic te openen maar doe het toch..
Ik heb eigenlijk na het scheren altijd rode bultjes onder mijn oksel. Het is vrij irritant en lelijk.
Het jeukt soms ook heel erg.
Het enige wat ik nu doe is bodylotion er opsmeren, in de winter hielp dat wel maar nu is het veel warmer, dus dan zweet ik ook meer en zijn er veel meer bultjes..
Zijn er ook zalfjes hier tegen ? Want met korte mouwen voel ik me er best onzeker over..
Of heeft iemand hier ook last van, zo ja wat doe jij er aan?
Ik hoor het heel graag!!
Groetjes!
.. kijken of dat beter werkt
_xHaflinger schreef:Ik heb er ook altijd last van..
Ik scheer nu ongeveer na 3 dagen. Ik heb nu ook Venus ontharingsspray gekocht, dat werkt niet met een mesje maar een soort spatel ofzo.. kijken of dat beter werkt
Rena100 schreef:_xHaflinger schreef:Ik heb er ook altijd last van..
Ik scheer nu ongeveer na 3 dagen. Ik heb nu ook Venus ontharingsspray gekocht, dat werkt niet met een mesje maar een soort spatel ofzo.. kijken of dat beter werkt
Dat ontharingscreme is ook troep hoor, kan je hele nare irritaties van krijgen. Heb het ooit eens gebruikt voor mijn benen, op het moment dat ik het erop had gesmeerd, gelijk er weer afgehaald aangezien het als als een gek begon te branden...