Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik train 2 a 3 keer in de week
Ik merk wel dat ik een stuk strakker aan het worden ben 

WillemYntJee schreef:Nee dat is bij t bewegingscentrum maar is wel de zelfde groep als waar ik ga! Leuke jongens die je goed begeleiden. Ik had na de eerste keer super veel spierpijn, maar nu 2 dagen na de 2e keer gelukkig al veeeel minder
Aantal van onze oefeningen van maandag:
Op t strandje allerlei buikspieroefeningen, 3 bomen op een rij bij boom 1 5 burgers terug naar t begin rennen naar boom 2 10 burpees en weer terug en bij boom 3 15 burpees, 5 x trap van ongeveer 25 treden op en neer, in 2tallen 1 staat met z'n tenen op de rand van de trap ander houdt vast en dan 35 x op en neer lekker zwaar voor je kuiten, op een lage richel in de houding alsof je gaat opdrukken en dan een halve minuut lang op en af t richeltje 'stappen' met je handen enz enz.
)
CoriienRN schreef:Heb gebootcampt!
Ben gestopt omdat ik niet de motivatie heb om in de regen op de grond te gaan dwijlen![]()
Doe nu een Ap thuis dat heet seven, is eigenlijk het zelfde als wat er gedaan word bij bootcamp, alleen nu thuis vanavond even de skeelers onder binden.
Die ap overgens kan je uitbreiden hoeveel keer je het rondje doet 12 oefeningen in 7 minuten mooie warming-up voor als je bijv gaat hardlopen erna.