aangezichtspijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tenno7

aangezichtspijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-14 22:33

Mensen met ervaring hiermee??
Vorig weekend opgenomen in het ziekenhuis met enorme pijn! Ik geef niet snel een gil en met me paard over de kop gaan en je heup uit de kom is een lachertje vergeleken met de pijn die ik hierbij heb. In het ziekenhuis konden ze niks vinden en met ibru en para naar huis gestuurt. Maar de pijn bleef zo erg!! Vandaag weer heen geweest en toen zeiden ze dat het wel een aangezichtspijn kon wezen.. heb nu pillen ervoor gekregen en wordt al ietsje beter. Hoop zo dat ik vanacht wat kan slapen!

Tenno7

Re: aangezichtspijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 12:08

Nobody??

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 12:14

Lijkt me super vervelend! Sorry heb hier geen ervaring mee! Wens je veel sterkte :(

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 03:21

Ik heb het ook gehad.
De pijn was vreselijk. Ik sloeg soms op de andere kant van mijn gezicht (ik had het aan de linkerkant) om de pijn aan de andere kant niet te voelen.
Ben meerdere keren naar de tandarts geweest omdat ik dacht dat al mijn kiezen rot waren aan de pijnlijke kant.
Uiteindelijk via de huisarts kreeg ik ook te horen dat het aangezichtspijn was. Ik kreeg toen carbamazepine als medicijn en dat werkte bij mij goed.
Bij mij was het een uiting van grote stres op het werk. Ik ben helaas daardoor in de ziektewet gegaan omdat de pijn te erg was om te werken. Met de medicijnen kon ik de pijn onderdrukken maar was een behoorlijke zombie.
Na ongeveer een half jaar medicijnen slikken en een andere baan met minder stres, was ik er aardig vanaf.

Succes, het is een flinke aanslag op je lijf en leven. Hopelijk kom je er snel vanaf.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 08:46

Klopt ik slik nu ook cambamazepine en werkt tot nu toe ook redelijk.. hoeveel mg slikte je per dag??

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:17

Phoe, dat weet ik niet meer, het is al 15 jaar geleden.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 16:21

Ah.. oke jammee!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:25

Ik ben ook eens naar huis gestuurd met aangezichtspijn. Dit bleek een verstandskies te zijn die eruit moest. Misschien ook een mogelijkheid?

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 16:29

Helaas is dat niet zo bij mij. Kaakchirurg heeft dat al uitgesloten

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:31

Heb je een pb gestuurd. Ik heb ook al mijn vullingen laten vervangen want dat zou het zijn. Zelfs mijn haar kort geknipt omdat ik niets meer aan mijn hoofd kon hebben.
Maar nu pijn vrij met Marsman therapie.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:12

Helaas weer terug bij af.. huisarts zegt dat jet geen aangezichts pijn kan zijn. Pff hopeloos.. vandaag ook weer bij de tandarts geweest.. niks te vinden en niks aan de hand. Kan niet wachten tot donderdag! Dan naar de neuroloog in dokkum. Ben benieuwd

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:30

Heb je mij PB gelezen? Zit de pijn zeg van je slaap af En heb je het idee dat het tussen je hoofdhuid en je schedel zit en dan naar je kaak schiet?

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 01:52

Tenno7 schreef:
Mensen met ervaring hiermee??
Vorig weekend opgenomen in het ziekenhuis met enorme pijn! Ik geef niet snel een gil en met me paard over de kop gaan en je heup uit de kom is een lachertje vergeleken met de pijn die ik hierbij heb. In het ziekenhuis konden ze niks vinden en met ibru en para naar huis gestuurt. Maar de pijn bleef zo erg!! Vandaag weer heen geweest en toen zeiden ze dat het wel een aangezichtspijn kon wezen.. heb nu pillen ervoor gekregen en wordt al ietsje beter. Hoop zo dat ik vanacht wat kan slapen!

Mogelijk dit:

trigeminal neuralgia

http://www.hindustantimes.com/news-feed ... 37044.aspx

Met laser is het goed te behandelen, maar het werkt niet altijd.

-O- Waarom moeten wij mensen toch altijd pijn lijden en ziek worden -O- Vind het altijd zo vreselijk als er wat is |(

Sterkte :(:)

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 19:45

Dankje. Het gaat nu best redelijk en ben aan het minderen met paracetamol en ibru. Slik nog wel 3 x per dag carbamazepine. Benberg zenuwachtig wat er uit de mri scan komt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:09

Heb je al uitslag van je scan?