Ik wilde dit topic openen om te kijken of er meer mensen zijn die hiervan last hebben, en wat ze er eventueel mee doen.
Blijkbaar heb ik erg gevoelige darmen.
Wanneer iets bijna over datum is, bijvoorbeeld morgen, is het beter dat ik het niet eet.
Een kitkat van een paar dagen over datum, kan ik ook beter laten liggen. Terwijl dit een koekje met chocolade is..
Mijn darmen reageren heel snel en heel sterk op dingen die voor mensen in mijn omgeving heel normaal zijn.
Wanneer ik iets eet dat niet goed is, voel ik dit na 10 minuten, moet dan ook gelijk met buikkrampen naar de wc.
Even een paar voorbeelden;
Sushi gegeten met vriendin. ik heb 2 stukjes sushi gehad en vond ze niet lekker, na 10 minuten liep ik met krampen naar de wc. vriendin vond ze wel erg lekker dus at er ook wat meer van, zij ging na ongeveer 40 minuten naar de wc omdat ze misselijk werd. De sushi was dus duidelijk niet goed.
Olijventapenade met vriend gegeten. Ik werd die nacht erg ziek (koorts, krampen, misselijk)
Hij had niets en voelde zich goed.
Kitkat gegeten op het werk (was een paar dagen overdatum) ik ging na 10 minuutjes weer naar de wc, terwijl mijn collegas er lekker van gegeten hebben en verder ook geen gevolgen hadden.
Dit heb ik dus met heel veel dingen, gisteren nog van borrelhapjes op het terras, terwijl mijn vriend er geen last van had..
Wie herkent dit? Wat doe je ermee/eraan?