Ik weet het niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_horse_lover

Ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 21:08

Ik wi even mijn verhaal kwijt, ik weet het namelijk echt niet meer. ( Ik Ben 14 jaar voor de mensen die dat willen weten ))
Mijn vader is vorig jaar overleden. Ik heb hulp gekregen om het te verwerken.
Ik ben naar het ggz geweest en er werden allemaal testen gedaan, daaruit is gekomen dat ik autisme heb.
Voor mn vader overleed was er ook wel ruzie maar ze Worden nu alleen maar erger. Zo erg dat ik tijdelijk het huis uit moet voor 5 a 10 weken.

Aangezien ik zo Lang weg moet, Moet ik stoppen met mijn verzorgpaarden. Ik Baal hier enorm van want bij de paarden kon ik als enigste mn gedachte verzetten, ze betekenen echt veel voor me.
Ik heb niet veel vrienden waarmee ik Goed kan praten of me ding kwijt kan en in mijn familie is er ook niemand waar ik mee kan praten.

Sorry voor dit warrige verhaal en als het hier verkeerd staat. Bedankt voor het lezen (:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:15

Ach meid, wat verdrietig :(:)
Hele dikke knuffel van mijn kant!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:20

Ohn echt erg voor je. Sterkte! En dikke knuffel! :(:)

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:21

Wat verschrikkelijk voor je... Maar ik denk dat het goed is om nu even helemaal voor jezelf te kiezen en te zorgen dat je even rust krijgt. Ik weet wat het is om jong je vader te verliezen, dat is gewoon ontzettend zwaar. En als je daarbij ook nog steeds ruzie hebt thuis, is het goed om een tijdje wat afstand te hebben zodat je rust in je hoofd krijgt en kunt beginnen met het verwerken van het verlies. Zolang je thuis geen rust krijgt, kom je daar ook niet aan toe.

Kun je niet nog af en toe bij je verzorgpaarden langs gaan zodat je ze niet helemaal uit het oog verliest?

Overigens staat mijn pb altijd open. Dikke knuffel!!!

Eunomia

Re: Ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:48

Jeetje, dat is heftig zeg!

Ik denk dat het wel goed is om misschien even weg te gaan van alle "ellende" en even tot rust te komen en aan jezelf te werken. Wellicht dat je je over een paar weken een stuk beter voelt en het ook beter gaat thuis waardoor je minder ruzies krijgt..

Mocht je behoefte hebben om even je hart te luchten, mag je mij altijd een PB sturen.

_horse_lover

Re: Ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 20:07

Bedankt voor de reacties!
Ik denk zelf ook wel dat het even goed is om even weg te gaan, , dat klinkt een beetje raar, maar ik weet dat het voor tijdelijk is en als En als ik terugkom dat er minder ruzie is en dat me moeder en ik allebei beter in onze vel zitten.

Ik mag als ik terug kom de paarden gewoon weer verzorgen, ik ben daar super blij mee!