Nou zitten mijn vriendinnen en ik toch wel met een probleempje,
Een van onze vriendinnen heeft afgelopen zomervakantie iets met haar knie verdraait waardoor ze ontzettende last van haar knie heeft en dat is niets vermindert.
Nou vertelde ze ons net dat het na een jaar bij de fysio een beetje is opgeschoten maar telkens als ze springt dan valt ze weer terug in het oude bootje om het maar even zo te zeggen.
Ik begon een gesprek met haar in het privégesprek op WhatsApp omdat ik haar toch wel eventjes apart wilde spreken. Ik vroeg waarom ze niet mee ging paardrijden? (Ze weet niet wat voor sport ze moet doen aangezien ze dus niet meer kan dansen.) Nou nee dat gaat ze absoluut niet doen omdat ze vroeger ooit op een pony heeft gezeten waar ze ondersteboven aan hing omdat ie honger had
Maar ook beweerde ze dat ze dan toch last heeft van haar knie ook al heeft ze dat nog nooit gedaan sinds ze dus last heeft van haar knie.Nou ikke de eigenwijze die ik ben het internet op en zoeken of je kunt paardrijden als je zoiets hebt alleen ik kon niets vinden.
Dus waarom geen topic openen hier op Bokt?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie hier over te zeggen hebben
Groetjes!
Dat is heel erg vervelend..
) gespierder dan gemiddeld. Ik was 13 of 14 toen ik geopereerd werd, de chirurg had nog nooit zulke sterke spieren gezien bij iemand van mijn leeftijd (naald voor de ruggenprik kregen ze zelfs niet door mijn spieren heen