Bizzybijtje schreef:Het kan heel goed zijn dat het afkickverschijnselen zijn hoor. Dat klinkt heel raar omdat het maar suiker is, maar als je lichaam gewend is om meer suiker binnen te krijgen kan het zijn dat je even moet wennen. Zou de komende tijd gewoon zeker genoeg water drinken en als het niet over gaat of zelfs verergert, even naar de HA.
Ik eet verder niet minder suiker hoor...
Dus lijkt me heel erg sterk dat ik van twee glazen frisdrank, hooguit per dag, minder afkickverschijnselen krijg, als ik wel gewoon andere zoetigheid eet.
Gillbo schreef:Het kan zijn dat je oren vuil of dat er iets voor zit. Even na laten kijken bij de huisarts.
Wordt de duizeligheid ergens als je bukt? Kunnen ook je holtes in je neus en voorhoofd zijn die misschien verstopt zitten. Door de warmte van de chocomel zou dit wat opgelost kunnen zijn.
Misschien eens een neusspray proberen want je hoeft niet persee verkouden te zijn om je holtes dicht te hebben zitten.
Hmmm, hier zal inderdaad wel iets in zitten... Het is een duizeligheid die plots opkomt. Ik weet niet goed hoe het komt. Ik denk niet dat het erger wordt als ik buk. Aangezien ik ook geen druk op mijn voorhoofd voel. Als ik echt iets heb aan mijn holtes, heb ik daar constante druk op. Neemt niet weg dat daar best een oorzaak in kan zitten, zoals jij zegt
Overigens heb ik sinds halverwege mijn puberteit ook wat meer gevoeligheid voor pollen ontwikkeld. Af en toe neem ik dus zo'n pilletje, zoals vandaag bijvoorbeeld. Maar ik had geen last van duizeligheid vandaag.
lau4lau schreef:Kun je ook aangeven wat voor duizeligheid je hebt? Ik had een virus aan m'n evenwichtsorgaan. Daar kreeg ik ook duizeligheidsaanvallen van, maar meer het idee alsof je dronken bent, of dat je net uit zo'n ronddraaiding komt uit de speeltuin. Het meest last had ik als ik stil zat of in bed lag. Je lichaam ligt stil, maar het lijkt alsof je binnenste alle kanten op tolt.
Ik ben ook wel eens duizelig door te lage bloedsuiker, maar dat is heel anders!
Ik ben nooit duizelig, dus ik kan het maar heel moeilijk beschrijven. Ik denk dat het redelijk in de buurt komt van dronken zijn. Maar dan begint bij mij ook echt mijn hele kamer om mijn bed te draaien, dat is nu niet het geval. Ik kan me wel minder goed focussen op mijn computerscherm. Erg de behoefte om verder weg te kijken. Hoewel voor zover ik weet er met mijn ogen niets mis is, vergeleken met anderen heb ik juist heel erg goede ogen.
vuurneon schreef:Ik heb dat ook (oorspray maakt mij vreselijk duizelig en ik moet wel echt zitten), maar heb een evenwichtsorgaan die af en toe in de war is. Ben ook vreselijk snel wagenziek, kan geen enkele 3D film kijken zonder te moeten overgeven en op het moment dat er vloeistof in de oren komt is het ook mis.mijn suiker is goed, maar hangt wel tegen de lagere waarde aan.
Misselijk word ik er niet van, maar misschien duurt het daarvoor te kort. Ik ben ook nooit wagenziek geweest. Een heel enkele keer achterop de marathonwagen op een hobbelig inrijveld. Maar anders nooit! 3D films heb ik ook nooit moeite mee.
Maar dat van vloeistof in de oren kwam deze week wel overeen. Eerder had ik er ook geen last van. Ik heb rechts een beetje last van een loopoor, links niet. Links heb ik een gaatje in mijn trommelvlies en loopt het water meteen naar m'n binnenoor. Maar daar doe ik eigenlijk nooit spray in.