Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loulou schreef:Bedenk vooraf wel even goed waarom je de stempel wil. Je kan er namelijk ook (in de toekomst) last van hebben weet ik van dichtbij. Zie:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381571

dwaallicht schreef:Grote kans dat je het hebt hoor, je hele verhaal is zo herkenbaar. Goed dat je hiervoor bij een psych loopt, die kan het meest voor je betekenen.
En ritalin kan voor sommigen heel goed werken, er zitten helaas ook wel nadelen aan.
yvanna schreef:dwaallicht schreef:Grote kans dat je het hebt hoor, je hele verhaal is zo herkenbaar. Goed dat je hiervoor bij een psych loopt, die kan het meest voor je betekenen.
En ritalin kan voor sommigen heel goed werken, er zitten helaas ook wel nadelen aan.
Klopt! Zoals depressie enzo.vooral als t savonds uitgewerkt is.xx
Sonja_vR schreef:ik was totaal niet in te stellen, moest ik bijna ieder uur ritalin gaan slikken om het dekkend te houden...onmogelijke opgave![]()
toen maar aan de langwerkende, maar ik vind de rebound zo ruk, ben ik echt ruim een uur niet te genieten, kan niks hebben, handig als je vriend net thuis is en je gezellig even de dag met zijn tweetjes wil recappen en dan ook tegen die tijd de hond gaat uitlaten, dat werkt dus echt niet
dus ook daar maar weer mee gestopt en zien wat we met voeding etc voor elkaar krijgen .
Mijn vader noemt me een broedende fazant. Als ik slaap word ik van de kleinste dingen wakker, zelfs van een oplichtende telefoon. Ik kan ook niet slapen als het licht op de gang aan is en mijn deur gewoon dicht, alles moet uit en stil!
Wellicht kan ik je wat tips geven, of jij mij
Esmeehh schreef:Sonja_vR schreef:ik was totaal niet in te stellen, moest ik bijna ieder uur ritalin gaan slikken om het dekkend te houden...onmogelijke opgave![]()
toen maar aan de langwerkende, maar ik vind de rebound zo ruk, ben ik echt ruim een uur niet te genieten, kan niks hebben, handig als je vriend net thuis is en je gezellig even de dag met zijn tweetjes wil recappen en dan ook tegen die tijd de hond gaat uitlaten, dat werkt dus echt niet
dus ook daar maar weer mee gestopt en zien wat we met voeding etc voor elkaar krijgen .
Ik slik nu LTO 3 , een natuurlijk middel als vervanging van ritalin , de werking is redelijk goed , de rebound word minder ,, misschien een idee ?

gezien het feit dat ik optijd moet slapen.
ofwel was een kind lui of niet gemotiveerd. .. volgens hun was ik het beide.
.