Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xnatalie95 schreef:De pil door slikken heb ik ook wel eens over na gedacht.
maar heb je dan, wanneer je weer een stopweek hebt, niet extra last van de klachten?
Ik was al van plan om naar de huisarts te gaan. maar was benieuwd hoe anderen hier mee om gaan..

ECM schreef:Herkenbaar!
Had ik met de microgynon, bagger pil(voor mij dan!!). Komt wel vaker voor bij vrouwen, dan zorgt de dusdanige samenstelling van hormonen voor bepaalde dingen zoals overmatige emoties, haaruitval, meer gewicht e.d.
Iedereen reageert er dus anders op! Toen ben ik overgestapt op de Qlaira maar had veel doorbraakbloedingen bij die.. Nu heb ik de Zoely en die is zoooo fijn! Aanrader!
Maar bezorgt je wel stressmomentjes soms hoor, je kan soms ook gewoon niet ongesteld worden. Komt omdat die pil is ontwikkeld voor mensen die enorm ongesteld worden.
Casarell schreef:Zo had ik elke maand verschrikkelijke hoofdpijn in mijn stopweek..
Wat bleek.. in die stopweek heeft je lichaam een gigantische storing in je hormoonhuishouding.. met alle klachten van dien.
Nu slik ik de pil dus 3 maanden door en las dan een stopweek in.. dat scheelt me iig 2x gigantische koppijn..
muddy_ schreef:Maar ik heb wel eens gehoord dat wanneer je te lang doorslikt onvruchtbaar oid kunt worden?
Geen idee of dat waar is maar dat heb ik een aantal keer horen zeggen

xnatalie95 schreef:Volgens mij heb ik ook een tijdje microgynon gehad, toen kreeg ik van de apotheek een andere omdat die niet meer leverbaar was.
Ze zeiden dat deze precies hetzelfde was, maar ik had bij de microgynon nergens last van.. en nu ik deze zo ongeveer 1 jaar gebruik krijg ik er steeds duidelijker last van.