Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSwanHeart schreef:Dat zou goed kunnen ja. Als het goed is staat het wel in de bijsluiter vermeld, heb je die al doorgekeken?

)
Heel ergerlijk als je daar als 18 jarige tussen moet lopen.
daar hoef ik gelukkig niet te kijken voor een BH
.
NoeskaMoos schreef:Een collega van mij doet onderzoek naar het effect van vrouwelijke hormonen op borstweefsel. En ja hoor, er is duidelijk een reactie (zelfs tijdens je eigen cyclus, zonder dat je de pil gebruikt). Dat je borsten dus groter worden door het gebruik van een hormonenpil, is een goede mogelijkheid. Hoeveel scheelt nogal per vrouw en misschien waren ze bij jouw sowieso nog aan het groeien.
Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou TS, ook redelijk vroeg aan de pil omdat ik maar ongesteld bleef en ook een cupmaat die wat mij betreft een beetje overdreven was.
Door de jaren heen ben ik echter best gaan waarderen dat ik wat rondingen heb, ik zie er nu ook wel de positieve kant van.
Laat je bij een goede lingeriezaak eens een keer informeren over een juiste BH (zowel normaal als voor sporten) en je zult zien dat het een heel verschil maakt. In zowel comfort als hoe het eruit ziet (en hoe je je voelt). Helaas is het dan wel duur, maar als je zuinig bent op een goede BH gaan ze lang mee.
Ik heb destijds mijn moeder een keer meegenomen; de verkoopster heeft haar uitgelegd en laten zien hoe belangrijk het is een goed passende (sport)BH te hebben en toen was mijn moeder wel bereid om af en toe bij te schieten voor een dure BH
.
Ben er ook best blij mee want ik zei vroeger altijd dat ik 'grote' borsten wou. Alleen het is iets groter geworden dan ik me voorstelde
Als je mij in het dagelijks leven ziet zul je ook niet verwachten dat ik cup F heb. Ze worden meestal kleiner geschat... ja soms heb je het er met vriendinnen over en vertel je vanzelf je cup maat. Dan komen de reacties van 'echt? ze lijken helemaal niet zo'. Heb ook wel eens jongens gehad die het gingen raden
Onder vrienden ( jongens dan ) worden er wel eens grapjes gemaakt over borsten en ik grap gewoon mee.
Ik heb laatst mijn kast opgeruimd en ik heb er 15 niet passende bh's uitgeplukt xD En dan te bedenken dat ik al heel wat had weg gegooid. En het is inderdaad duur en bikini's zijn verschrikkelijk! Ze hebben nu bikini's van beachlife in de winkel hangen en die hebben ze ook in mijn maat
. Ik zwem nu nog met een bikini van cup D
uitgerekt dus het past nog. Maar ik ben nodig aan een nieuwe toe. Ik heb toen ook bikini's gepast met een draadje achter je nek, MAN wat is dat zwaar!
.
je vriend zal het idd niet erg vinden.
ben ik wel weer tampons gaan gebruiken. Nu vind ik ze een geweldige uitvinding! Maandverband voelt zo vies