Alweer de vraag 'zwanger'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Alweer de vraag 'zwanger'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:12

Hallo luitjes

jullie zullen er vaak mee overspoelt worden met zulke topics.
Maar hier komt mijn verhaal..
Ik heb vorig jaar juni een relatie gekregen, sinds wij het bed deelde, had ik vaak last van meer afscheiding,stikkend en zelfs afgelopen winter soms bloed na de sex ( je zou zeggen een soa ), maar hij heeft voor ik een relatie met hem kreeg 2 keer een test gedaan en daaruit bleek dat hij niks had.
Ook stonk afgelopen winter mijn urine enorm naar ammoniak.

Inmiddels is het uit, maar delen we soms het bed nog samen.
Ik heb sinds een maand enorm veel afscheiding( had ik al) dat ik gewoon een inleg kruisje moet in doen, omdat ja, heel me broek anders vol zit. Maar het is nu een beetje melkachtig/en borrelig en zitten er een soort luchtbelletjes in.
Ook heb ik de laatste dagen last van misselijkheid, heb ik een opvlieger gehad, enorm warm hebben, hoofdpijnen die snel komen opzetten, vreetbuien, af en toe raar gevoel in mijn onderbuik.

Voor dat ik een test ga halen wil ik toch misschien even wat info kunnen krijgen om misschien geld te kunnen besparen, als jullie bijvoorbeeld zeggen.. dat het niks is.
Ook ga ik toch voor de zekerheid een soa test laten doen.

Ik heb altijd netjes de pil geslikt.

Alvast bedankt

vuurneon

Re: Alweer de vraag 'zwanger'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:14

Geen jeuk of branderig gevoel?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:15

Een schimmel of bacteriële infectie misschien? Dan hoeft het namelijk niet perse zo te zijn dat hij daar ook last van heeft. Ik zou een bezoekje brengen aan de huisarts of gyno :) meestal is het iets van niks.

friendly

En heb je dan al een test gedaan als je een zwangerschap vermoed? Of een tripje naar de huisarts?

Loraine1985

ga idd maar die soa test doen.. en ga naar een HA. Je kunt het maar beter zeker weten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:16

Eight schreef:
Een schimmel of bacteriële infectie misschien? Dan hoeft het namelijk niet perse zo te zijn dat hij daar ook last van heeft. Ik zou een bezoekje brengen aan de huisarts of gyno :) meestal is het iets van niks.

Ja maar de helft van de symptonen heb ik al bijna een jaar lang.
De symptonen : Veel afscheiding, enoooorm stinkend, en rare kleur. Deze symptonen heb ik al wat ik al zei bijna een jaar.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:16

michelle933 schreef:
Eight schreef:

De symptonen : Veel afscheiding, enoooorm stinkend, en rare kleur. Deze symptonen heb ik al wat ik al zei bijna een jaar.

Schimmelinfectie die nooit weg is gegaan?
heb je ooit daarvoor een kuurtje geprobeerd?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:17

vuurneon schreef:
Geen jeuk of branderig gevoel?

Nee nooit gehad, wel heb ik afgelopen winter een blaasonsteking gehad terwijl ik dat nooit eerder gehad heb.

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:17

Tegenwoordig kan je al 2 zwangerschapstesten voor 5 euro halen bij het kruidvat.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:18

Stinkende afscheiding is sowieso niet normaal. Ga naar de dokter.

En het is symptomen :).

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:19

Eight schreef:

De symptonen : Veel afscheiding, enoooorm stinkend, en rare kleur. Deze symptonen heb ik al wat ik al zei bijna een jaar.[/quote]

Schimmelinfectie die nooit weg is gegaan?
heb je ooit daarvoor een kuurtje geprobeerd?[/quote]

Nee nog nooit

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:19

Waarschijnlijk een schimmelinfectie. Je kunt zonder recept Canesten Gyno halen bij de apotheek. Ik zou als ik jou was wel 2 pillen nemen aangezien je er al zo lang last van hebt. En als je het echt niet vertrouwd even naar de huisarts.

En laat je seksvriend zich dan ook behandelen. Hij kan het symptoomloos met zich meedragen en jou elke keer weer besmetten.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:20

michelle933 schreef:
Nee nog nooit

Probeer dat eerst dan.
Je kan de huisartsassistente bellen voor een tablet of je kan naar de drogist gaan.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:20

Een vriendin van mij heeft nog wel een zwangersschaps test voor mij.. hoor ik net. Dus die ga ik vanavond of morgen even proberen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:21

michelle933 schreef:
Eight schreef:

Gewoon naar de huisarts gaan, herken dit niet van zwanger zijn. Denk dat je toch met een vervelende infectie rondloopt en heel eerlijk snap ik niet dat je er niet meer aan gedaan hebt om het op te lossen.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:21

mwha het zal altijd kunnen bij ieder mens is het anders maar ik vind deze dingen niet echt bij een zwangerschap passen eerder bij soa of dergelijk

een test is nooit weg zwangerschaps testen zijn makkelijk en goed koop te verkrijgen!!

succes

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:24

slik je je pil door???

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:24

Wanneer is vaginale afscheiding niet normaal meer?
Omdat de afscheiding uit de vagina nogal kan wisselen is het soms lastig om te bepalen wanneer het nog normaal is en wanneer niet meer. En ook al is het voor jou anders dan je gewend bent, het is meestal niet schadelijk en herstelt zich in veel gevallen weer vanzelf. Er zijn echter redenen om naar de dokter te gaan met klachten over vaginale afscheiding als je:
denkt dat je een SOA (Seksueel Overdraagbare Aandoening: geslachtsziekte) hebt of kunt hebben
pijn in de onderbuik hebt daarbij
last hebt van klachten zoals: jeuk, pijn, irritatie, branderig gevoel, roodheid, zweertjes, wratjes of blaasjes in/bij de vagina
bloed bij de afscheiding ziet die niet van de menstruatie komt
toegenomen afscheiding hebt die groen/geel, wit en brokkelig of grijswit van kleur is
merkt dat de afscheiding schuimt en/of stinkt: een rottings- of sterke vislucht

Dus met de bubbeltjes goudvislucht naar de huisarts :D
Laatst bijgewerkt door BigOne op 12-05-14 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:25

bliver schreef:
slik je je pil door???

Ja klopt in de meeste gevallen wel, zo'n 3 maanden.
Vorige maand ben ik overigens wel ongesteld geworden

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:26

Dat je zo lang blijft lopen met zulke klachten joh. Bij een stinkende afscheiding is een zwangerschap niet erg voor de handliggend, daarbij dan had je onderhand al wel een kind moeten hebben. Idd iets als een schimmelinfectie of SOA en daar kan je maar beter niet te lang mee door blijven lopen.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:28

Een tip indien je je beschaamd voelt om naar de huisarts te gaan en niets bij een drogist wilt kopen. Je kunt een tampon met yoghurt inbrengen, in yoghurt zitten bacteriën die Candida (schimmel die heel vaak bij vrouwen een infectie veroorzaakt) tegen gaan. Ook kan het zijn dat de pH in die streek uit balans is, yoghurt kan er voor zorgen dat dit weer op orde komt. Het is een vies idee maar het werkt vaak wel en is goedkoop. Infecties kun je heel erg lang last van houden en kunnen ook op een achterliggend probleem duiden, dus een bezoek aan de huisarts is ook echt geen slecht idee.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:29

Ben je zelf wel eens naar de huisarts geweest hiermee?

Ik lees nl alleen dat hij geweest is?
Lief dat je hem op zijn woord gelooft maar lijkt me toch van belang dat je jezelf laat onderzoeken

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 17:32

Ik was zowiso van plan om morgen even het soa centrum te bellen voor een afspraak

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:32

Weet je ts wat me opvalt, die ex doet twee keer een test, waarom eigenlijk. Had hij ook klachten want dan hebben ze misschien bij hem iets gemist en zit jij zo meteen met de gebakken peren. Je kunt onvruchtbaar worden van een soa dus hup, nog meer redenen om naar de HA te gaan en wel zo snel mogelijk.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:36

michelle933 schreef:
bliver schreef:
slik je je pil door???

Ja klopt in de meeste gevallen wel, zo'n 3 maanden.
Vorige maand ben ik overigens wel ongesteld geworden

daar komt he van. Ik heb namelijk hetzelfde. Heb me helemaal laten onderzoeken toen. Conclusie was dat door de hormonen in de pil je slijmvlies dunner word in je baarmoeder en baarmoederhals. Je verliest dan eerder een beetje bloed als je sex hebt en je hebt vaker last van doorbraakbloedingen en beetje gekleurde uitscheiding. Het word een stuk minder als je wle regelmatig een stopweek houd. Ook de buikpijn af en toe heeft hiermee te maken