Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Libbylove schreef:Ik zeg dat als je nu een nekhernia zou hebben (gehad), je dan echt niet meer aan het werk zou zijn. Juist omdat je zo'n zwaar werk doet moet je lichaam in topconditie zijn om dit uit te voeren, zowel de kracht als je spier-uithoudingsvermogen. Deze training is dus zeker wel belangrijk. Een fysiotherapeut die massages geeft stel ik mijn vraagtekens bij, maar goed. Niet geschoten is altijd mis toch...
hyppolyte schreef:Fysio kan ook heel goed massages geven hoor, het is maar net wat een patiënt op dat moment nodig heeft, zo gek is dat niet.
@kim, heeft de HA röntgenfoto's laten maken of heb je een MRI gehad? Hernia wordt meestal ontdekt dmv MRI en niet zozeer door röntgenfoto's. Zou toch eens om een doorverwijzing vragen naar een neuroloog inderdaad.

hyppolyte schreef:Hmm, heb je ook last van je arm/pols/hand o.i.d.? Heb je plaatje even doorgezet naar vriendin van me (die fysio waar ik het net over had), misschien dat die nog wat kan bedenken. Vind het vooral heel apart dat je echt last hebt van je atlas, dat kan wel de bron zijn voor alle problemen, misschien dat die toch niet goed staat.