Peesschede ontsteking

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Peesschede ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 02:46

Hoihoi,

Ik vroeg me af of er bokkers zijn die een peesschede ontsteking hebben, of hebben gehad?

3 Mei moest ik met mijn pony naar stamboekopname en toen had ik de hele dag al last van mijn voet... Pijn bovenop, alleen bij bewegen. 'S Avonds merkte ik opeens dat als ik mijn tenen omhoog deed, het bovenop kraakte. Heb toen maar wat rustiger aan gedaan en voet omhoog. Dacht dat het met een dagje wel beter was.

Niet dus, heb het nogsteeds en afentoe kan ik mijn tenen niet meer bewegen. Ik krijg ze nog wel naar beneden, maar niet omhoog. Al lukt het met mijn grote teen wel.

8 Mei ben ik naar de huisarts geweest en die zegt dus dat ik een Peesschede ontsteking heb -O-

Hoe lang hebben jullie er last van gehad? En als het over is, wat hebben jullie daarvoor gedaan? :)

RubyRed

Re: Peesschede ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:22

Ik heb het met 2 pezen in mijn duim gehad, heb een halfjaar lopen rommelen met spalken, en uiteindelijk geopereerd. Hier hebben ze de peesschede opengesneden zodat de pezen meer ruimte hadden. Nu ben ik er bijna vanaf!

Veel succes!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 02:53

Oei, een operatie zie ik helemaal niet zitten :Y) Ik hoop heel erg dat het vanzelf weg gaat, probeer elke ochtend even of het alweer normaal werkt :')