Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder denk ik dat het voor jou doorbloeding ook wel een goed idee is om dat te doen! Ik geloof dat kruidnagel (?) en wegebree ook jeuk stillend zijn en natuurlijk ook natuurlijk (haha
). Azijn is geloof ik ook goed voor plekken waar prikbeesten prikken.

ik kreeg wel als advies om echt de gel te pakken en niet de spray omdat je bij de gel beter doorhebt waar je al wel en niet hebt gesmeerd.
. Ik blijf lekker kennelijk. Soms snap ik ook gewoon niet waar ik door gebeten kan zijn want het komt ook wel ooit voor in de winter (wel maar 1 plek dan he).
leonie87 schreef:Calendulan gebruik ik nu ook, maar het zijn gewoon hele vreemde wonden. Ze gaan open van binnenuit alsof het zichzelf wegvreet.
Citaat:Allergie tabletjes is mij afgeraden door mijn arts. Alleen homeopatisch mag wel, maar die ik tot nu toe geprobeerd heb werken niet.
Hij verwachte dan ook totaal geen resultaat voor mij. Of het negatieve uitwerkingen kan hebben verder, weet ik eigenlijk niet.
. leonie87 schreef:Hij vond het nutteloze rommel ShadowHij verwachte dan ook totaal geen resultaat voor mij. Of het negatieve uitwerkingen kan hebben verder, weet ik eigenlijk niet.
Citaat:Ben jij bekent toevallig met plekken in het buitenland die hier ervaringen mee hebben?