Thats_Me schreef:Goed aangemeten zooltjes zijn een must bij enkelproblemen! ECM waar haal je dat vandaan, zelf ervaring mee? Want hardlopen is echt een NO-GO met enkelproblemen. Veel erger kun je niet krijgen qua belasting en dat moet je echt niet aan willen beginnen.
TS zijn je zooltjes door een goede podoloog aangemeten? Draag je ze ook constant en nog steeds? Want dat is niet iets eenmaligs daar blijf je aan vast zitten. Net als je oefeningen doe je die nog steeds? Die moet je ook blijven doen en ook braaf thuis oefenen.
Heel saai maar ja, verprutste enkels weet ik alles van af helaas... Nu kun je er nog wat aan doen straks niet meer. Ik kan nog steeds doorlopen als ik zwaar door m'n enkel ga. Zo verkloot zijn die van mij want dat betekend dat je banden gewoon zo overrekt zijn. Ohw en met bergschoenen kan ik ook dubbel klappen, echter is de kans gelukkig wel een stuk kleiner door de steun. Tegenwoordig heeft LOWA gelukkig ook wat mooiere schoenen. Want ik moet echt stevige schoenen/bergschoenen aan. Dit ook op aanraden van het ziekenhuis.
Wees voorzichtig je bent nu nog op een leeftijd dat je er wat aan kunt doen en erger kan voorkomen.
Jep, ze zijn aangemeten door een goede podoloog. Ik ben er terug geweest en ze zeiden dat het niet nodig was omdat het toch niet meer echt hielp. Nou moet ik wel zeggen dat ik wel door had kunnen gaan met die oefeningen, maar ik ben absoluut geen doorzetter op dat gebied. Ik denk dat ik daar toch maar weer eens mee bezig moet gaan. Maar ik was er vooral mee gestopt omdat ik dacht dat het geen help had. Maar dus wel op langer termijn... En ja, over dat voorzichtig doen. Dat lukt me wel aardig, alleen ik ga op de meest idiootste manieren door mijn enkel. Vandaar was het dus omdat ik een rare stap zette en eigenlijk zo ongeveer over mijn benen struikelde
. Maar ja, voorkomen is beter dan genezen...