wij steunen vaak collectes aan de deur, dan krijg je vaak zo'n ding van de vrienden loterij. wij krassen altijd maar voeren nooit echt die code in, het valt ons op dat wij op alle loten een prijs hebben gewonnen. hebben jullie dat ook?
Volgens mij is dat inderdaad bij iedereen zo, maar weinig mensen doen er wat mee omdat je dan vervolgens weer vast zit aan loten die je echt moet kopen en dan maak je daarna een kleine kans
Vero
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-14 08:26
Melisjeee schreef:
Volgens mij is dat inderdaad bij iedereen zo, maar weinig mensen doen er wat mee omdat je dan vervolgens weer vast zit aan loten die je echt moet kopen en dan maak je daarna een kleine kans
Wat toevallig. Gister collectant aan de deur en idd ook zo'n 'lot' gekregen. Las ik de kleine letters vanmorgen en zit je dus gewoon aan een abonnement vast als je de code invult. Ik doe dat zowieso nooit, maar vind het wel heel slinks eigenlijk. En de collectant zegt alleen, hier heb je een lot en daar kun je wat mee winnen. Vroeg me vanmorgen af 'Goh, hoeveel mensen zouden hier nou daadwerkelijk intrappen?'
haha ja wij trappen er ook nooit in. maar wij ook gister haha
Arrabel
Geplaatst: 08-05-14 08:59
Ik heb ook zo'n lot gekregen. Dan ben je zo goed om een donatie te doen en dan krijg je vervolgens reclame in je mik geduwd, ik vind dat niet normaal. Ik heb die code niet ingevoerd, mocht je dat wel doen dan moet je vaak je gegevens geven (email en soms zelfs je adres en telefoonnummer) en die verkopen ze weer door aan andere bedrijven zodat ze reclame naar je toe kunnen sturen.
Is dat zo'n cadeaukaart die jullie kregen? met een pasje erin met een code?
Vero
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-14 09:03
gohya schreef:
Is dat zo'n cadeaukaart die jullie kregen? met een pasje erin met een code?
nee een kaart met 1 kant over het longfonds(waar we dus geld voor gegeven hebben) en de andere kan dat je moet krassen en als je drie dezelfde logo's hebt kan je een zogenaamde prijs winnen en natuurlijk heb je zogenaamd gewonnen
Ow oke,ik speel zelf al een poosje mee met de vriendenloterij,maar kreeg gister dus een cadeaukaart. Moet ik de code invoeren op internet,maar moet dan wél een extra lot erbij nemen.Nou dat doe ik dus niet.
Dat is bij iedereen zo, uiteindelijk kun je die code invoeren, maar dan moet je mee gaan spelen met een lot om er gebruik van te kunnen maken.
Stukje klanten binnenhalen dus! Het is erg verleidelijk, maar ik vertik het! Speel met staatsloterij en postcodeloterij mee omdat ik het leuk vind en vind dit ruim voldoende
Overigens heeft de postcodeloterij dit ook, maar kans op dit of dat.. speel nu mee met 1 extra lot... Dacht het niet! Maak evengoed kans want speel al mee
gohya
Geplaatst: 08-05-14 11:06
Ik kreeg ook een sms dat er een prijs was gevallen op mijn lotnummer [mobiele nr] van de Vriendenloterij. Is zeker ook weer nep dan.
Toevallig hebben wij die vanmiddag ook gekregen, en wij hadden ook prijs! Woehoe. Code overigens niet ingevoerd, dan moet je elke maand betalen geloof ik....