Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had iets vergelijkbaars en heb er therapie voor gevolgd. Stap nu bijna zonder angst de bus in
Bizzybijtje schreef:Zoiets is ook heel vervelend. En als je er echt last van hebt kun je er best iets aan doenIk had iets vergelijkbaars en heb er therapie voor gevolgd. Stap nu bijna zonder angst de bus in
Ik let idd ook goed op de datums. Mijn ouders verklaren me soms voor gek als ik zo doe met buikgriep... 
Ruby1995 schreef:@Anthea, dat gaat alleen een beetje moeilijk in de bus haha. Maar begrijp je, al staat er een raampje open in de bus vind ik dat al veel prettiger, en zodra ik de bus uitstap is het eigenlijk bijna zo goed als over. Met dat buikgriep herken ik zo erg, ontwijk mensen, ontsmet, let goed op datums.. In het verleden toen mijn zusje buikgriep had ging ik een week bij oma logeren.
Niobe schreef:In die 10 jaar heb ik wel 2 keer overgegeven en het moment dat het gebeurd is het niet zo erg. Het is meer de aanloop er naartoe, het zo vreselijk voelen, je er aan over moeten geven. Dat is wat mij vooral beangstigt.
Dat het 0,0 zin heeft, snapt iedereen wel. Dat is makkelijker gezegd dan gevoeld.
En ik weet hoe moeilijk het is aangezien ik al jaren met een vergelijkbare angst liep. Dat is ook niet zomaar over.
voor de mensen die er werken.