Ik ben nu ongeveer een maand geleden van mijn paard gevallen, conclusie in het ziekenhuis was zwaar gekneusde stuitje/rug. En dat gaat nu wel beter, maar het slapen word er niet beter op, ik word s'nachts gewoon wakker van pijn in mijn heupen of bekken? Maar moet dan echt om draaien, en het liefst even lopen of bewegen om de pijn te verlichten. Iemand hier ervaring mee?? Ik ga donderdag naar de huisarts... Maar zou graag wat ervaringen etc horen, alvast bedankt.
Heb vorig jaar augustus mijn heup en bekken zwaar gekneusd gehad aan mijn linkerkant. De hele linker kant was gewoon richting zwart verkleurd. Ik kan je in ieder geval de Arnica zalf aanraden.
Maar voor de rest is het gewoon bewegen en voor de rest tijd geven. Bij mij is de pijn nu eigenlijk helemaal weg, heel af en toe nog eens en dan "knak" ik mijn heup. (beetje moeilijk uit te leggen)
Bedankt voor je reactie, ik weet dat mijn heupen/bekken scheef stonden maar of dat dat nu er mee te maken heeft...
claudiadvx
Geplaatst: 06-05-14 11:09
ik ben 3 jaar geleden van het paard gevallen op mijn rug, heb er nu nog steeds last van voornamelijk onder in mijn rug. had toen mijn bekken zwaargekneusd. fysio geweest waardoor het wel verbeterde maar niet wegging. voor nu zal ik gewoon rust nemen en daarna als het niet beter is nogmaals naar de dokter gaan
sanne1992
Geplaatst: 06-05-14 11:09
Beauty26 schreef:
Bedankt voor je reactie, ik weet dat mijn heupen/bekken scheef stonden maar of dat dat nu er mee te maken heeft...
Kan best kunnen, kan je huisarts vast meer over vertellen, misschien kan een fysio ook helpen om je heupen/bekken recht te zetten.
Weet dat mijn moeder dat ook heeft gehad, en inderdaad er ook last van had.
In ieder geval sterkte ermee.
Jankeke
Geplaatst: 06-05-14 11:14
Ik heb anderhalve maand geleden mijn hele rechterkant van mijn lichaam gekneusd gehad en twee maanden daarvoor mijn ribben aan de linkerkant en nu mijn grote teen door respectievelijk een val door een bus, een val van mijn paard en een bank op mijn voet. Het duurt lang eer het genezen is maar ik kan je ėén ding aanraden....blijf bewegen. Als je onvoldoende beweegt gaat alles vast zitten en ben je verder van huis. Je kneust namelijk niet je botten maar het weefsel dat er om heen zit. En dat doet erg veel pijn a.g.v. de vele zenuwen die er door heen lopen. Ik heb er nog steeds last van maar het wordt minder. Sterkte.
Jah en ik had al een prolaps op dezelfde plek als ik de kneuzing heb. Dus zit niet mee maar goed de kneuzing geneest langzaam maar zeker, hoop nu dat mn bekken/heupen ook snel genezen. We wachten de huisarts af...
Ik heb een zwaar gekneusde onderrug gehad 3 jaar geleden terwijl ik toen net van m'n lage rug klachten af was! Heb een half jaar lang 2x per week bij de fysio/manueel therapeut gelopen en daarna nog een half jaar 1x per week... Het duurt echt lang kan ik je vertellen voordat het weer "normaal" is... Bij mij was het altijd al een zwakke plek daarom heb ik nu nog steeds soms last als ik niet genoeg op mijn houding let met wat dan ook...
Bedankt voor je reactie, ik heb idd voor mijn prolaps ook ff bij de fysiotherapeut gelopen, nu net bij de secartherapie begonnen, vanwege houding etc etc... Maar goed werk in huishoudelijke zorg, dus vrij zwaar werk lichamelijk... Dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen...