Deze schreef een flesje Triamcinolone voor. (dit is geloof ik een hormoon lotion).
Na een weekje of twee gebruiken was de jeuk aardig weg en zat ik weer wat beter in mn vel. Ben op vakantie geweest en heb leuke dingen gedaan

Een maandje nadat ik naar de dokter was geweest kwam de jeuk weer terug. Weliswaar in mindere mate, maar mn hoofdhuid jeukt nu nog steeds! Grrrrr. Ik was mijn haar om de dag, met lauw water en gebruik shampoo zonder toevoegingen. Ik gebruik alleen nog maar conditioner in mn haarpunten, en weet onderhand niet meer wat te doen.
Oke, dat is vervelend, maar afgelopen weekend ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege een allergie. Mn hele lijf jeukte en ik heb wat middeltjes gekregen tegen dit alles. 1,5 dag nadat ik uit het ziekenhuis ben ontslagen begon mn hele lijf te jeuken. En dat doet het nu nog steeds. Mn rug lijkt wel een oorlogsgebied, mn armen jeuken, mn buik, mn borst en zelfs mn benen. En natuurlijk niet te vergeten, mn hoofdhuid!
Gadsamme wat ben ik het beu zeg! Ik slaap slecht, en overdag kom ik nergens aan toe door die domme jeuk.
Wat moet ik nu doen? Naar het ziekenhuis om me eens grondig te laten onderzoeken of afwachten omdat na 5 dagen de allergische stoffen nog in mn lijf zitten? Ik word echt doodongelukkig