Ok, dit is niet lief, maar ik ben nu al tig keer in de lach geschoten. Mijn vriend is ergens vandaag gestoken (waarschijnlijk). Het viel me op vlak voor ik vanmiddag moest gaan werken. Rond 14.30 leek het alsof hij een muggenbeet op zijn neus had, precies tussen zijn ogen, precies in het midden. Een keurige mug. Het vreemde was alleen wel dat zijn rechterooglid wat verdikte. Enfin, na hem toegelachen te hebben ben ik gaan werken. Kom ik net thuis, lijkt hij zo uit Starwars weggelopen te zijn
Het bultje tussen zijn ogen is nu een flinke bult en naar beide oogleden is flink vocht gelopen, waardoor deze verdikt is. Het stomme is, het jeukt niet, het doet geen pijn en hij heeft er vooralsnog geen last van. Ik heb hem nu laten koelen, ondanks dat het niet warm is de grootste bult lijkt hierop positief te reageren. Ik kan geen angel of steekgat vinden.
Iemand dit ook meegemaakt? Nog tips? Anti allergie middelen zijn niet in huis, mocht het morgen nog erger zijn gaat hij naar de dokter. Ik denk echter dat het wel los gaat lopen gezien de reactie op het koelen, maar misschien weten jullie nog iets.