Ik heb niemand..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Ik heb niemand..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 16:51

Tja waar te beginnen..
Ik heb nooit veel vrienden/vriendinnen gehad, maar dat kon me nooit zoveel schelen.
Liever 1 goede vriendin dan 5 'slechte' vriendinnen.
Dat is onder andere omdat ik altijd het buitenbeentje was op school, en veel ben gepest.
Maar tegenwoordig voel ik me erg veel alleen..
Ben bijna 3 jaar in een relatie geweest met een jongen, maar dat is 2 dagen geleden uit gegaan.
Op dezelfde dag ben ik ontslagen en moest ik dus weer naar huis komen, ik werkte namelijk in engeland.
Sinds gisteren ben ik dus weer thuis.
En nu denk ik 'en dan'?
Mn beste vriendin is er niet voor me, ik heb geen vriendje om naar toe te gaan of wat dan ook.
Heb geen afleiding what so ever...
Mn beste vriendin heeft sinds een tijdje een relatie met een jongen, en dat vind ik natuurlijk super voor haar, gezien ze niet altijd even veel geluk heeft gehad in de liefde heeft ze nu echt een leuke jongen aan de haak geslagen. Maar ze heeft ook werk, en school, en paarden enzo.
En is er geen tijd meer voor mij..
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor dr dat ze haar leven zo goed op de rails heeft, en dat ze gelukkig is.
Maar ik heb niemand meer.
Er is niemand waar ik mee af kan spreken of wat dan ook..
Ik heb geen andere vrienden..
Ik heb niemand meer..
En nu zit ik thuis zonder werk, vreselijke kaak pijn en geen afleiding..

Ik weet niet waarom ik dit typ, ik denk gewoon om het eens van me af te schrijven, want ik zit er toch best wel mee...

Anoniem

Re: Ik heb niemand..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:55

Hé wat vervelend nou, meid! :(:) Ik snap dat je je **** voelt. Is er misschien niet een bokker in de buurt waarmee je een keer kunt afspreken oid?

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:57

Misschien kun je op bokt eens een oproepje plaatsen?
De laatste tijd zie je dat ook steeds vaker, dat mensen zo een beetje leuke mensen zoeken :).

En je mag mij ook altijd wel een pb'tje sturen hoor, ik ben heel gezellig :')

Anoniem

Awh meid toch.

Dikke knuffel, ik snap hoe je je voelt, sterkte!

ikhebjeeenpbgestuurd

JesdaJinn

Dat meen je niet!
Ik 'ken' je al een tijdje en jou toekomst zag er zo rooskleurig uit. Heb je topic van Engeland een tijdje gevolgd en we hebben samen een spelletje gespeeld hier op bokt volgens mij.
Net wat diegene boven mij zegt, zoek iemand via Bokt waar je me om kan gaan.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:58

Ahh.
Murphy's law...
Dat is nooit fijn meis. Maar iedereen heeft in zijn leven een of meer van deze periodes.

Inderdaad... Waar een deur dichtgaat, opent een andere. Laat je koppie niet hangen.
Ik woon erg ver bij je vandaan, maar er zullen echt wel bokkers zijn die in je buurt wonen..
Kop op meissie! *vitual hug*

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:59

wat vervelend zeg
@yezzi: jij was me net voor
kan je idd niet met een bokker afspreken

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:59

Wat enorm vervelend voor je :(:).

Maar ik ga even heel hard zijn en zeggen hup van je stoel af, de buitenwereld in :). Ik heb geen idee wat voor opleiding je hebt, wat je wilt etc maar het zomerseizoen komt eraan, de meeste cafés, lunchrooms whatever met een terras zullen personeel zoeken. Houd je van de straat, je leert mensen kennen en het brengt geld in het laatje.
Verder een (team)sport bedenken/gaan doen om mensen te leren kennen? Zolang je nog geen werk hebt, kijk eens of het plaatselijke bejaardentehuis nog vrijwilligers zoekt om bijv. koffie te schenken, mensen te helpen met een boodschapje oid.

Kortom, probeer het huis uit te komen. Je zult je veel beter gaan voelen, je doet iets nuttigs en leert mensen kennen :)!!

Sterkte & succes!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:01

Dat is k*t maar als ik de reden van je vriend zie waarom hij er mee kapt dan mag je blij zijn dat je er af bent. Als je kiespijn zo meteen weg is dan ga je toch lekker een nieuw avontuur aan in de paarden. Aangezien je geen rekening met je ex hoeft te houden(sorry maar het is niet anders) ligt nu de hele wereld voor je open wat betreft werken met paarden, ga ervoor.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:02

Koop een bak met chocolade ijs, haal een paar lekker jankfilms, doe de gordijnen dicht, lekker "cocoonen" op de bank. NIemand die je lastig mag vallen en daarna lekker even helemaal in je oliebol duiken. Ik ben vandaag gewoon even heel zielig, vandaag mag ik heel zielig zijn en ik mag me gewoon zielig vinden.

En dan... Morgen is het ijs op, heb je genoeg gezielepiet en kunnen de luiken weer open. Dan kun je weer verder kijken naar de toekomst (voor zover die bestaat).

Wat vind je leuk? Waar haal je plezier uit? Waar woon je, wat wil je doen? Zet een topic op bokt om op zoek te gaan naar een maatje dat met je gaat rijden, fietsen, wijntjes drinken, stappen, snotteren, geef het beestje een naam. Zoek een plek waar je lekker buiten kunt rijden. Met de borst vooruit genieten van de lucht van een paard in de lente in het bos / op het strand, whatever.

En vanavond? Je gewoon lekker zielig voelen. Is soms best lekker en vooral af en toe echt nodig!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:03

Wat vreselijk :(:)
Een dikke knuffel :(:)
Als je je eenzaam voelt mag je mij altijd een pb sturen

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:45

Ahhh meissie toch :(:) Ik denk dat je door de kaakpijn het allemaal even extra donker inziet... Als je dalijk van de pijn af bent dan kun je weer lekker terug naar Engeland bij die rijschool. Het nadeel van de Engelsen is dat ze zelden zeggen waar het op staat en heel lang "mooi weer" spelen. Trek het je niet teveel aan meidje, komt weer goed :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:22

Ik zit niet echt in een gelijkwaardige situatie, maar ik kan je gevoel wel begrijpen. Ik ben in februari gestopt met mijn studie in Utrecht, toen weer terug ingetrokken bij mijn vader in Twente. Ik had gehoopt heel snel werk te vinden, omdat ik eigenlijk voor alles open stond. Echter wilde het werk zoeken niet goed lopen. Ik voelde me heel erg eenzaam omdat bijna al mijn vrienden in Utrecht studeren. De enige die me hier nog doorheen trok was mijn vriend, dat was het punt om mijn weekritme van niksen te doorbreken.

Nu heeft mijn vriend het anderhalve week uitgemaakt, was toen echt de paniek nabij. Ik voelde het laatste beetje leven uit me glippen als ware. Ik wist gewoon niet meer wat ik er mee aan moest, en wist eigenlijk direct dat ik gewoon totaal een andere wending in moest slaan. Ik heb me opgegeven als vrijwilliger, maar toen ze me opbelden dat ik aan de slag kon gaan, had ik net daarvoor een belletje gehad dat ik elders in de productie aan de slag kon. Ik werk nu 6 dagen weer, het is geen super toffe baan, maar ik heb werk en sociale contacten. Mijn collega's en ik zullen echt geen 'bffl's' worden, maar ik kan in ieder geval met ze praten en wat grapjes maken.

Wat ik me heel goed besefte op dat moment, was dat er maar één iemand was die mijn leven weer op de rails kon krijgen, en dat was ik zelf. En hoe hard het ook is TS, voor jou is dat niets anders. Ga eens nieuwe leuke dingen doen, waar je wat contact kunt hebben met mensen, nieuwe mensen leren kennen. Ik ben zelf ook gepest en ik weet hoe moeilijk het kan zijn om je open te stellen voor anderen. En ja, je wordt af en toe gekwetst als je jezelf openstelt voor anderen, maar aan de andere kant leer je er ook geweldige nieuwe mensen door kennen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 18:40

Bedankt voor alle lieve berichtjes en PBtjes mensen, dat helpt wel wat :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:43

Ik kan je helemaal begrijpen..
Mijn pbbox staat altijd voor je open, en mag je ook evjt gebruik van maken!!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:48

Meid, alles komt ooit goed, zeggen ze ook tegen mij ;)
Ik zie dat je boven groningen woont, waar?

T is niet heel dicht bij, maar mijn pb staat open :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 18:49

Ik woon vlakbij Ten Boer, tussen groningen en delfzijl.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:42

Hallo,
Ik heb net zoals jou ook geen echte vriendinnen..
Ben zelf 8jaar lang gepest geweest en het is nu net uitgegaan tussen mij en de vader van mijn 2 jonge kinderen ( 5jaar en 6maanden)
Ik zit nu zelf ook in de put..krijg nog geen uitkering omdat ik te jong ben en moet maar gaan werken of naar school, maar moet nu wel alles alleen doen..
Hoe ga ik het doen?
Geen idee..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:55

Meid wat vervelend voor je dat je je zo voelt :(:) Het lijkt allemaal een beetje in 1 keer te komen of niet?
Ik herken het wel hoor, het gevoel van niemand hebben. Maar als je beter kijkt zijn er altijd mensen. :)
Geen vrienden van vroeger waar je weer eens mee kan afspreken en bijkletsen? Misschien komt daar wel weer een vriendschap of iig leuk contact uit voort?

En anders via bokt een keer meeten idd, genoeg Groningers hoor :D (hier ook eentje uit 't hoge Noorden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:34

Meid wat begrijp ik het ergens wat :(:) , ik heb nooit echt vriendinnen gehad en ben altijd alleen. Met tegenslagen heb ik niemand alleen mijn ouders en wat mensen die ik nog ken van de zorgboer derij waar ik altijd kwam , maar snap je volledig :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 18:39

Heb gisteren met mn ex gepraat.
Opzich wel een goed gesprek waar uit naar voren kwam dat hij veel dingen heeft opgekropt om de vrede te bewaren..
Had gehoopt dat hij altijd eerlijk was, maar helaas niet..
Hij wil tijdelijk geen contact, hij heeft het ook erg druk..

Mijn beste vriendin geeft al dagen geen gehoor..

De enige die mij af en toe nog eens vraagt is een jongen die een oogje op me heeft, maar hij heeft een vriendin.

Voel me erg verloren momenteel...
Wil eigenlijk graag naar mn ex, want heb het idee dat hij de enige is die me begrijpt.
Maar hij wil even geen contact..
Heb geprobeert me te focussen op mn toekomst, maar ik weet gewoon niet wat ik wil..
Wil ik nog weer de paarden in? Ik weet het niet..
Wil ik weer naar school? Nee eigenlijk niet...
Wat wil ik met mijn leven? Ik weet het gewoon niet..

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 18:42

Ik herken je verhaal, heb t zelf ook gehad na een lange periode van ziekte, viel in een diep gat.
Enigste wat een beetje zal helpen denk ik, is nieuwe contacten opdoen.
Al vind je die natuurlijk niet zomaar.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 18:48

Mijn ervaring is, dat je in deze toestand geen belangrijke beslissingen moet nemen mbt je toekomst. Eerst even rust.

weet je vriendin dat je ontslagen bent en je relatie is verbroken? Waarom is ze onbereikbaar? Tuurlijk wil je naar je ex, dat is heel normaal, dat slijt met de tijd. Helaas is er geen toverstokje waar je een keertje mee kunt zwaaien. Hoe graag we dat allemaal zouden willen.

Heb je geen andere vrienden die je al langere tijd niet gezien hebt? En anders klets je van je af in dit topic of tegen de mensen die zeiden dat de pb box open stond!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 18:51

Ze weet het allemaal, want ik heb haar gebeld, want ze reageerd nergens anders op.

Nee, ik heb echt niemand anders.
Niemand die ik al lang niet gesproken heb, of vroeger vrienden mee ben geweest.
Ik heb echt helemaal niemand..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 20:27

Pff ik weet gewoon niet eens wat ik nu moet doen..
Heb nergens zin in, wil niks doen.
Normaal kan ik wel lezen, maar zelf nu kan ik me daar niet voldoende op concentreren..
Geen zin om film te kijken, wil nog niet slapen..
Ik voel me echt erg doelloos en verloren,,