Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Werkt bij mij een stuk beter dan alleen paracetamol.
MamaMiesje schreef:Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat je een soort van hoofdpijndagboek bij gaat houden; hoe vaak gebeurt het? slaap je goed? wat heb je gegeten? heb je stress/stijve spieren? last van je ogen? duizelig, vlekken zien, misselijk? moet je ongesteld worden?
Vaak hoofdpijn sucks
Liselot schreef:Waar zit je hoofdpijn en voel je hem opkomen? Ik heb zelf ook vaak last van hoofdpijn en bij mij komt het door onbewuste spanning in mijn schouders en nek. Ik voel het dan van mijn nek uit over mijn hoofd trekken en heb pijn vlak boven mijn ogen. Fysio helpt goed bij mij
Isabonny schreef:Laat je bloeddruk eens meten. Misschien iemand in je omgeving die een bloeddrukmeter heeft? Dan hoef je er niet speciaal voor naar de dokter.
Heb jarenlang last gehad van erge hoofdpijn. Ik weet het aan het gebruik van de pil en heb een andere gevraagd. Dat hielp maar tijdelijk.
Toen de situatie op mijn werk stressvol werd en ik mijn baan dreigde te verliezen, kwam de hoofdpijn in nog ergere mate, tot overgeven (migriane dus) toe.
Toen ik uiteindelijk een paar bloedneuzen heb gehad, waarbij ik naar de 1e hulp ben gegaan om het te kunnen stelpen (want het stopte niet meer), kwam men er achter dat ik een gigantisch hoge bloeddruk had.
Nu...een jaar later en heel veel onderzoeken later is de enige conclusie van de artsen dat de hoge bloeddruk gewoon bij mijn persoontje hoort en slik ik dus bloeddrukverlagers. Ik heb, sinds ik bloeddrukverlagers slik niet 1 keer meer hoofdpijn gehad! En dat terwijl ik elke maand minimaal 1 keer een dag met een giga hoofdpijn had.
Janneke2 schreef:Eh - stijve spieren na het sporten: dat is een tekort aan magnesium.
.....en daar kun je ook hoofdpijn van krijgen.
Sterkte met de pijn!
xRamonax schreef:drink je ook genoeg?
korbakimmy8 schreef:Janneke2 schreef:Eh - stijve spieren na het sporten: dat is een tekort aan magnesium.
.....en daar kun je ook hoofdpijn van krijgen.
Sterkte met de pijn!
Eh. Volgens mij hebben de meeste mensen wel eens stijve spieren na het sporten:) mijn vader sport al heel veel jaar vrij intensief voor zijn leeftijd, en heeft vaak genoeg spierpijn enzovoorts. En die slikt ook veel bij voor vitamines en maakt shakes met speciale poeders enzo voor zijn spieren en toch heeft hij spierpijn:)