Ben al een tijdje aan het sukkelen met mijn gezondheid en heb dusverre redelijk wat aan voorgaande tips gehad hier op het forum die mij hebben geholpen om dingen uit te sluiten, vandaar dat ik het nu nog eens probeer
Ik heb afgelopen nacht een nogal harde klap bovenop mijn hoofd gehad (don't ask
) waarbij mijn nek een rare beweging maakte. Op het moment zelf ging er ook een heel raar gevoel door mijn hoofd, kan het niet benamen. Meteen heel misselijk en het gevoel trok gewoon letterlijk weg uit de rechterkant van mijn gezicht. Enfin, toch weer inslaap gevallen en inmiddels weer gevoel in mijn gezicht, dus dat is het probleem gelukkig niet. Heb nu wel op de plek van de klap een ontzettend naar gevoel en heb de hele ochtend liggend doorgebracht. Plat liggen of op de rechterkant van mijn hoofd liggen ging niet, dus heb alleen op links gelegen, door de pijn net bovenin mijn nek. Ben nu net aan mijn ontbijt bezig en opgestaan uit bed. maar mijn nek voelt ontzettend vreemd, heel stijf en op mijn borstkast leggen gaat net wel/niet. Nu vroeg ik me af hoe ik dit het beste kon verzachten om te zorgen dat ik morgen niet met een nog stijvere nek zit
alvast bedankt
Het gaat inmiddels redelijk, maar heb nog steeds last. Trekt door naar mijn achterhoofd en schouders. Het lijkt me gewoon raar om zo 'makkelijk' iets te breken