Ik zit in mijn laatste jaar en moet nog 1 opdracht inleveren en dan ben ik klaar. Alle theorie heb ik gehaald (op die ene opdracht dan) en daarna moet ik nog een praktijk examen doen. Als ik dat af heb, heb ik mijn diploma in de pocket en kan ik lekker het volgende niveau gaan doen.
Maar de laatste paar weken zoals ik al zei, ben ik enorm moe. Vandaag heb ik 4uur les gehad en eigenlijk alleen maar achter de PC gewerkt iets waar ik een halfjaar geleden niet moe om zou worden maar nu is het half 8 en ik kan gewoon al slapen tot morgenvroeg 8u.
Het zijn de laatste loodjes en ik weet wel dat ze mij gaan lukken maar zo moe ben ik nog nooit geweest.
Iedere avond probeer ik op tijd naar bed te gaan maar ik merk ook aan alles dat ik heel chagrijnig ben en dat ik nergens zin in heb. Gelukkig heb ik 2 dagen in de week stage waar ik lekker bezig kan zijn met paarden voor de afwisseling maar ik gaap op mijn stage toch ook best wel veel merkte ik afgelopen week.
In het weekend werk ik ook 2 dagen met paarden en in de horeca en dat sloopt ook wel een beetje. Maar eigenlijk heb ik helemaal niks anders gedaan dan anders, het is gewoon de druk van de examens die langzaam afneemt en dat kost mij schijnbaar heel veel energie
Heeft iemand hier ook veel last van gehad? Dat je bijvoorbeeld iets belangrijks hebt gehad en daarna echt enorm moe bent geweest? En hoe heb jij dit dan opgelost, door gewoon wel op tijd te gaan slapen of niks anders doen dan anders?
ik ben gewoon echt ontzettend moe en krijg dan ook bijna niets meer bij mezelf voor elkaar. Ik blijf dingen uitstellen, niet doen of niet leren. Ik ben het zat, want door de vermoeidheid krijg ik ook andere klachten..

Met mijn fotografie, blog, verzorgpaard en sport ernaast is het gewoon zo veel. Terwijl het aan het begin van het jaar helemaal niet veel leek, lijkt het nu alsof ik wordt overladen met werk. Ik trek het steeds slechter ofzo