Vandaag terug naar de ziekenhuis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Vandaag terug naar de ziekenhuis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 06:59

Hoi Bokkers ,

van ochtend moet ik weer terug komen naar de ziekenhuis , vanaf afgelopen zaterdag zit ik met mijn been in een spalk. Eerst dachten ze dat ik mijn knie schijf had gescheurd dat zeiden . Op 1ste Paasdag werd ik terug gebeld door een arts en hij vertelde dat ik geen scheurtje had ik mijn knie schijf ,maar nu denken ze dat er iets in mijn knie gescheurd.

Al hoewel in de Paas dagen goed door ben gekomen begin ik nu wel een klein beetje nerveus te worden. Wat heb ik dan wel aan mijn knie? Is er dan iets gescheurd en wat gaan ze er dan aan doen. Krijg ik een operatie of zo ? Ik weet het echt niet , nu is het wel zeker dat ik een MRI-scan zal krijgen , daar hadden ze het zaterdag ook over gehad. En zal nu wel in het gips gaan komen .

Ik kan niks doen als afwachten wat er uit gaat komen , natuurlijk hoop ik dat het mee valt.

Iris82

Re: Vandaag terug naar de ziekenhuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:03

Spannend hoor! Beterschap. :(:)
Hoe is het gebeurd?

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:05

Beterschap en succes!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 16:13

Vanmorgen ben ik er geweest en ik dacht ik krijg heel veel te horen wat ik niet wil horen. Ik kreeg eerst een CT-scan en geen MRI-scan wat ze me op de EHBO afdeling bij dezelfde ziekenhuis afgelopen zaterdag vertelde.

Uit de scan onderzoek kwam niks bijzonder in beeld , al hadden ze mij dat wel verteld bij de EHBO. Ik was natuurlijk erg blij . Nu is mijn knie schijf gekneusd ! Maar ik moet de komende 6 weken heel rustig aan doen , en ik heb een been-brace gekregen. Lopen mag ik wel maar niet teveel of te lang. Dus word nog veel binnen zitten .

Ik ben wel bij de gipskamer geweest en daar hebben ze mijn BB omgedaan en uitgelegd hoe ik dat zelf moet doen. Elke nacht moet de BB uit , fijn ik kan gewoon weer lekker gaan slapen.

Jammer dat de ZH personeel en de EHBO afdeling niet echt op 1 lijn zaten !

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:20

Fijn dat uiteindelijk alles meeviel. Wel vervelend dat het ziekenhuis en de EHBO niet op 1 lijn zaten!

Veel sterkte met revalideren!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:08

Ik vind dat je hele goede zorgen hebt gehad :j
Toen ik mijn knieschijf had gekneusd werd ik gewoon met pijnstillers naar huis gestuurd.

Succes met de revalidatie!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 18:13

Tussen een CT scan en een MRI scan zit een heel groot verschil, wat je op de ene scan ziet of je niet op de andere scan te zien... CT scan is grof gezegd voor het bot en MRI scan is grof gezegd voor de "weke delen".

Ik heb mijn knieschijf verbrijzeld gehad, erg lastig en nu twaalf jaar later nog steeds veel pijn van.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 20:07

Quir schreef:
Tussen een CT scan en een MRI scan zit een heel groot verschil, wat je op de ene scan ziet of je niet op de andere scan te zien... CT scan is grof gezegd voor het bot en MRI scan is grof gezegd voor de "weke delen".

Ik heb mijn knieschijf verbrijzeld gehad, erg lastig en nu twaalf jaar later nog steeds veel pijn van.

Dat hadden ze mij ook al verteld. Maar dan wel een beetje raar dat ik van de EHBO afdeling door de MRI scan moest en van de arts door een CT scan. Maar goed hopen dat ik snel hersteld. En ik wil eigenlijk wel weten hoe ik aan die streepje komt op mijn linker knie schijf. 3 jaar geleden ben ik met mijn oude spring paardje gevallen in de Loonse duinen op een fiets pad, toen ook op mijn linker knie.

Toen ging ik naar een andere ziekenhuis gegaan en daar zeiden ze dat het gekneusd was en ze maakten geen foto. Toen had ik ook erg veel pijn en lang last van mijn knie. En als ze nu een streepje op mijn knie schijf zien zitten dan vraag ik me af dat het toen niet was gebroken of gescheurd.