Andere Pasen op eens !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Andere Pasen op eens !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-14 21:15

Hoi Bokkers ,

Pasen 2014 had ik me toch echt anders voorgesteld ! Namelijk de eerste Paasdag samen met mijn 2 zoontjes paas eieren zoeken en gourmetten en de 2e Paasdag naar de Paas Festijn in ons dorp.

Helaas zit ik nu in een spalk en dinsdag het gips in ! Ik heb een scheurtje in mijn knie schijf ! Vanmorgen hielp ik goede kennissen mee om hun pony's en paarden buiten te zetten op het weiland. Er was veel te bekijken voor de paarden en ik had een jonge pony vast die mij vlak voor het weiland om ver liep.

Viel met een plofje naar voren op mijn knietjes en dacht het valt wel mee. In de middag kreeg ik wel erg last en werd het veel dikker. Toch maar bellen naar de huis artsen post en direct door gestuurd naar het ziekenhuis !

Eerst dachten dat het niet was gebroken maar opeens kwamen ze dat ik een scheurtje in mijn knie schijf heb. Dit kan door deze val zijn gekomen of een oude breuk die nooit is gezien. Dinsdag hoor ik daar meer van!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Andere Pasen op eens !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:38

Oh jakkes, dat is balen! Dan ben je vast ook niet meer naar de ouders van de pennymeisjes geweest. Beterschap! Y;(

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-14 21:42

Dank je wel ! Nee daar ben ik niet meer aan toegekomen ! Je kan ook zo denken dat ik nu wel de levende bewijs ben wat er kan gebeuren als een pony je om ver duwt _O- ! Het ging niet eens hard !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 14:01

Auwtsh!
Tsja, da's wel een iets ander pasen dan.. Balen!

Hopen dat het meevalt en je er niet blijvend last van hebt later!

xx

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 14:03

Balen!
Ik wens je nog een goede 2de paasdagen

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 14:38

Nou ik ben net gebeld door de ziekenhuis arts en die vertelde mij dat er op mijn knie schijf een streepje zit , wat bij mensen voor kan komen en wat ik dus ook heb. Goed nieuws dacht ik !

Maar toen vertelde de arts wat minder goed nieuws. Ik mag niet lopen met mijn knie , ze denken nu dat binnen in de knie iets gescheurd is . Hier hoor ik dinsdag meer over . Gisteren werd er wel wat gezegd over dinsdag wat er kon gaan gebeuren zoals een MRI-scan ( of hoe heet dat?) en als een operatie nodig was dan kreeg ik het ook te horen.

Nu vrees ik wel dat ik door de scan heen zal moeten ! En hopen dat er geen operatie nodig is!

Ik baal zeker als een stekker , vooral ! Mijn oudste zoontje komt om 16:00 uur om samen met zijn kleine broertje Paas eieren te gaan zoeken ! Maar hoe moet ik die paas eieren gaan verstoppen nu als ik niet mag lopen met mijn knie ????